نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یامگا در نقش شیخ؛ بهتر از دیاباته/ این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کوین یامگا با سری شکسته گل خوب و هنرمندانه‌ای برای استقلال زد.

 یک چرخش خوب و یک ضربه دقیق از کوین یامگا در میان بی تفاوتی مدافعان ذوب‌آهن کافی بود تا استقلال به‌عنوان تیم برنده به رختکن برود.

فرهاد مجیدی که حالا نشان داده چند خرید خوب برای استقلال انجام داده است از یامگا در نقشی تهاجمی تر از آنچه در تیم های قبلی اش بازی کرده بود، استفاده کرد.

در نیمه دوم وقتی سعید مهری جانشین ارسلان‌مطهری شد، یامگا تبدیل به تک مهاجم استقلال شده بود و دیگر وینگر راست نبود.

فرهاد در ابتدای بازی ارسلان مطهری را به عنوان مهاجم نوک وارد میدان کرد و پشت سر او کوین یامگا و امیر حسین حسین زاده پدیده بازی اول را قرار داد.

یامگا بعد از گلی که زد با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد و در نیمه دوم عملاً تبدیل به تک مهاجم استقلال شد.

او حالا می تواند یک مهاجم فرانسوی دیگر به نام رودی ژستد را هم در کنار خود ببیند تا خط حمله فرانسوی استقلال بلای جان مدافعان حریف شود.

مجیدی که قبلاً برای استقلال بودروف را خریده و البته خرید خوبی انجام نداده بود اینبار با جذب کوین یامگا نشان داد که اگر باز هم بتواند از این بازیکنان خوب خارجی بخرد استقلال امسال بوی قهرمانی می‌دهد.

البته هنوز تیم او ایرادات زیادی دارد و قضاوت در مورد تیم فرهاد کمی زود است اما به هرحال نشانه هایی از امیدواری در دو بازی اول دیده شد. به خصوص بازیکنان جدید استقلال نشان دادند که از انگیزه های زیادی برای درخشش در این تیم برخوردارند.

در استقلال امثال جعفر سلمانی، امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا ثابت کردند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و حداقل این که به آینده آنها و آینده استقلال می توان امیدوار بود.

شاید اگر بازیکنان استقلال کمی هماهنگ تر بودند و بازیکنان جدید زودتر در ترکیب تیم قرار می‌گرفتند، مقابل الهلال می‌توانستند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند اما حالا هدف اول مجیدی قهرمانی در لیگ است و در این راه به خارجی ها و البته بازیکنان جوان و آینده داری مثل امیر حسین حسین زاده امید زیادی بسته است.

بازیکنانی که باید هرچه سریعتر در ترکیب استقلال جا بیفتند و نشان بدهند که توانایی بازی و درخشش در این تیم بزرگ و پرطرفدار را دارند.

در بازی با ذوب آهن کوین یامگا به خوبی جای خالی شیخ دیاباته را در استقلال پر کرد و با زدن دو گل حتی می‌توان گفت بهتر از دیاباته ای بود که در لیگ بیستم دیدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حبیب IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    با دوتا بازی بوی قهرمانی میده. امروز کافی بود یامگا نباشه که با خلاقیتش ۲ تا گل اونم روی ضعف شدید دفاع ذوب بزنه استقلال چها رتا پاس هم نتونست بده .
    • علی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      پنجره بسته حریف حسرت بازیکن خارجی می کشد . نباید پنجره پرسپولیس را با پول وزارت بازکنند .
    • حبیب IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      با پنجره بسته تا فینال آسیا رفتیم. یادته . ما رو از پنجره بسته میترسونی .
  • شیشتایی حکومتی DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اگه فدراسیون آبی و بابا حمید و سردار دلها از پول‌های بیت المال؛ دوتا بازیکن خارجی گرون قیمت دیگه واسه تیم محبوب حکومت بخرن و پرسپولیس رو همچنان از خریدن بازیکن خارجی محروم کنن استقلال شانس قهرمانی داره ..‌.
  • محمدطاها IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    جووونم چه خرید خوبی،چشم بد ازش دور..الماس سیاه جدید استقلال که همه رو به یاد تیام میندازه، بازیکنی با شم گلزنی بالا، تکنیکی و قدرتی:)) نه تنها استقلالیا بلکه تمام لیگ‌مات و مبهوت کیفیت یامگا 150 هزار دلاری ماندند! اولین بازی و دو گل تمام حرفه ای..باید احسنت گفت به فرهاد مجیدی و از همه مهمتر گابریل پین با جذب این بازیکن خوب و با کیفیت..
  • اس اس2ستاره IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اگرفدراسیون -داوران وکمیته انضباطی بگذارند نه تنها لیگ برتر بلکه قهرمان اسیا وستاره سوم .درسالهای گذشته نقش اول قهرمان نشدن استقلال را داورا رقم زدند در لیگ هجدهم دوتا گل سالم استقلال مردود وهمون 4امتیاز لنگ را قهرمان کردند .
  • ناشناس IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    کیسه افتاده توخمره عسل هربازیکنی بخوادمیخره اونموقع اقایحیی میره بازیکنهای تیمهای سقوط کرده به دسته یک ویا ته جدولی رو میخره ای کاش همین پول رو به ستارههای سابق تیم میدادندکه ازتیم نروند.
    • امیر IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      اخه لنگی هووووچیگر کدوم بازیکنتون و از دسته اول خریدین هرچی خریدین یا بازیکن اس اون تیما بود یا کاپیتاناشونو خریدین و اسدی هم از اروپا خریدین الانم که کاپیتانه فصله قبله گل گهر مهر و موم کردین رو نیمکت و دلال ممدی درصدشو فقط میگیره...... باز ما بگیم همچین بازکنایی گرفتیم یه چیزی که امشب دوتاشون هم بازی کردن، صادقی و حسین زاده که از سایپای سقوط کرده خریدیم..
  • شیافپولیس IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    یامگا عالی بود رضاوند و سلمانی افتضاح بودن البته ۱دقیقه بازی حسینی هم عالی بود
  • همیشه سرخ IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    استقلال امسال هم باید برای سهمیه بجنگه ،قهرمانی مال پرسپولیسه در حد محلات هم بازی نمیکنه،ذوب آهن به مراتب بهتر بازی کرد واستقلال روی دو تا اتفاق وبا شانس گلها را زد
  • قهرمان آسیا IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    باز این لنگی ها حرف زدند،حتما در آینده نزدیک توهم شون میزنه بالا
  • تاج کبیر IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این استقلال ی امید ابراهیمی و ی جباروف کم داره تیمای که هافک خلاق و دونده داشته باشن وسطه زمین رااز استقلال میگیرن امروز هم ذوب وسطا گرفته بود خدایش سیاوش داره خوب اداره میکنه دفاعا دمش گرم
  • کممن IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    باز دو تا مویز خوردین و گرمیتون شد.فصل قبل هم با دیاباته همین طوری شروع کردین ولی بعدش چی؟ جوجه رو آخر پاییز می شمرند. شب دراز است و قلندر بیدار
  • پارسا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    انصافاً بازیکن شیشدانگ و قابلیت بالایی دارد
  • ۴ ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    با توجه به بردهای متوالی پرسپولیس و سپاهان استقلال با یه تساوی از کورس جا خواهد ماند تیم مجیدی هم باید دیگر به تساوی فکر نکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی