نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
۲ |
۵
کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین یامگا فرانسوی تیم استقلال در نخستین آزمون خود در این تیم خوش درخشید و یک تنه باعث پیروزی با ارزش آبی پوشان در اصفهان شد.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خارج از خانه خود در فصل بیست و یکم موفق شد میزبانش ذوب آهن را با ۲ گل شکست دهد که زننده هر دو گل این تیم کوین یامگا، مهاجم فرانسوی و جدید این تیم بود.

یامگا در حالی در این دیدار دبل کرد که نخستین حضورش در استقلال را تجربه می‌کرد؛ تا شروعی رویایی با این تیم داشته باشد. گذشته از شروع رویایی این مهاجم که در این فصل با پیراهن شماره ۱۱ به میدان می‌رود، رکوردی است که او به نام خود ثبت کرد.

یامگا نخستین و تنها بازیکن خارجی است که در نخستین باری که با پیراهن آبی پوشان به میدان رفت موفق به زدن ۲ گل شد تا نامش را در تاریخ این باشگاه ثبت نماید.

آبی پوشان با پیروزی که شب گذشته در اصفهان به دست آوردند همانند سپاهان و گل گهر ۶ امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل پایین‌تر نسبت به این دو در رده سوم جدول قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال جماران DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    بهتر بود تیتر میزدین فدراسیون آبی و بابا حمید در تاریخ باشگاه استقلال ماندگار شدن؛ اینطوری درست تر بود.... تمام اون خدماتی که استقلالیا اعتقاد داشتن بابا مسعود طی پنج سال واسه پرسپولیس سال کرد؛ فدراسیون آبی و بابا حمید در عرض یک شب واسه تیم محبوبشون کردن و در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه شدن ... تو تاریخ ثبت شد که چطوری تنها نماینده ایران تو آسیارو تو خاک عربستان بازوندن تا تیم سوگولی حکومتشون بازیکن خارجی بخره ...
    • پرسپولیس کمک کارگزار سازمان لیگ IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      حرفهات رو میشه اینجوری هم گفت تمام اون کاخهایی که بابا مسعود طی ۵ سال با مهندسانش براتون ساخته بود یکماهه مثل آورار روی سرتون خراب شد انگار نه انگار قهرمان اساطیری !!!فوتبال ایران بودین انگار همون تیمی هستین که قرار بود برین لیگ یک و سجده شکر بجا می آوردین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی