رکورد عجیب بازیکن فرانسوی استقلال/ یامگا دوباره کشف شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در ۵ تیم قبلی خود واز سال ۲۰۱۷ تا امروز فقط دو گل زده بود.

کوین یامگا سابقه بازی در تیم‌های که برونا، سیه‌نا، آرتزو، پسکارا، شاتورو، آوش و وایله کلوپ را دارد و عجیب اینکه در ۵ تیم آخر خود تنها دو گل زده است. او در ۵ تیم هم به عنوان بازیکن قرضی بازی کرده اما آخرین تیم او وایله بلد کلوپ بود که ۲۹ بازی برای آن انجام داد و البته هیچ گلی هم نزد.

عجیب اینکه تعداد گل‌های این بازیکن فرانسوی در استقلال و در اولین بازی اش مقابل ذوب آهن به اندازه تعداد گل‌هایی است که در ۵ تیم قبلی و در حدود ۸۰ بازی به ثمر رسانده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که پست اصلی کوین یامگا دفاع و پیستون راست است و او تا حالا در خط حمله بازی نکرده است اما در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن عملاً مهاجم شده بود و نقش تک مهاجم شاگردان فرهاد مجیدی را بازی می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد کاپلو یی دیگر است IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این هوش و ذکاوت سرمربی تیم رو میرسونه که چطور و در کجا از بازیکنانش استفاده کند ممنون فرهاد مرسی آقای پین متشکریم آقا صالح
    • م IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      نه اشتباه میکنی، فرهاد دلاله عین شفر که جباروف، تیام و... را گرفت فقط واسه حق دلالی. البته بلا نسبت مو مصنوعی و دلال کروات که بازیکنان باکیفیت ریدند! مجلس اعلام کرده تو یه دوره مشابه لنگ 2 میلیون یورو بیشتر از استقلال خرج بازیکن خارجی کرده :))
  • حامی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این نشون میده سطح لیگ ما چقد پایین و داغون هستش که این اتفاق افتاده. برای مشخص شدن عیار این بازیکن باید چند هفته منتظر بمونیم از همین آلان نمیشه بهش گفت فوق العاده
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    جووونم آچار فرانسه فرانسوی استقلال:)) فوق‌العاده ست این بازیکن..بازیکنی خوش استایل، خوشفکر، سربالا، پا به توپ و با استارت های انفجاری..یامگا با سبک بازی هوشمندانه و استایل خاص خودش هوادارا رو یاد تیام میندازه، امیدوارم‌ بازیهای بعد هم خوش بدرخشد:))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی