قهرمانی استقلال بعید است/ اسکوچیچ حق نداشت بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرد/ استعداد ما با برزیلی‌ها و آرژانتینی‌ها برابر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است حضور دو گلر خوب به نفع این تیم خواهد بود.

با پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

به نظر می‌رسد شرایط استقلال بعد از کسب ۲ پیروزی خوب است. نظر شما چیست؟

استقلال خوشبختانه در این ۲ هفته خوب نتیجه گرفته و مهمترین مساله در لیگ برتر کسب امتیازات مسابقات است. به خصوص وقتی یک تیم در بیرون از خانه برنده می‌شود از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ایجاد می‌کند. در بازی هفته اول شاید ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، در این بازی هم در نیمه دوم ذوب آهن خوب بازی کرد اما استقلال به شکلی حرفه ای بازی را پیش برد و در نهایت روی توانایی بازیکنی چون یامگا توانست ذوب آهن را شکست دهد.

در مورد درخشش یامگا چه صحبتی دارید؟

به نظرم فیزیک خوبی دارد و در بازی اول بسیار خوب ظاهر شد. یامگا نشان داد بازیکن پا به توپی است و می‌تواند خوب حفظ توپ کند و پاس‌های خوبی هم بدهد. شم گلزنی او در بازی مشخص شد. این بازیکن فقط یک هفته با تیم تمرین کرده بود ولی کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش در استقلال از این کارها می‌کرد. سبک بازی او در خط حمله شبیه به تیام است.

بعد از تغییرات مدیریتی استقلال به یک آرامشی رسید؛ اینطور نیست؟

بله دقیقا همینطور است. آجرلو سال‌ها در فوتبال بوده و زیر و بم این رشته را به خوبی می‌داند. اگر مدیریت او در استقلال ثبات داشته باشد قطعا می‌تواند سر منشا خیر باشد و به استقلال کمک کند.

خریدهای جدید استقلال را چطور دیدید؟

خب یامگا که کیفیتش را نشان داد و معلوم شد بازیکن مفیدی است. اما در خصوص سایر بازیکنان فعلا چیز خاصی ندیدیم. باید قبول کنیم بازی در استقلال سخت است و آن‌ها نیاز به زمان دارند. امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری از این بازیکنان ببینیم.

استقلال سال‌هاست که قهرمان نشده و هواداران این تیم خیلی اذیت شدند. به نظر شما امسال استقلال با مجیدی می‌تواند قهرمان شود؟

خب از الان که نمی‌شود پیش بینی کرد. به نظرم نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشت و این کار کمی‌بعید است. هواداران واقعا در این سال‌ها عذاب کشیدند و غصه خوردند. امیدوارم بعد از چندین فصل استقلال بتواند قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد که هر کدامشان مدعی هستند. به نظر شما حضور همزمان حسینی و مظاهری به استقلال کمک می‌کند؟

سال‌ها گلر اول تیم ملی یکی از دروازه‌بان‌های استقلال بود. به نظرم تیم‌های بزرگ مثل استقلال باید دو گلر خوب و مطمئن داشته باشند. اگر هم شما در سال قبل دیدید که بین این دو حواشی به وجود آمد؛ به این خاطر بود که مدیریت خوبی انجام نگرفت. اگر این دو خوب مدیریت شوند هیچ حاشیه ای برای استقلال به وجود نخواهد آمد.

طی روزهای گذشته بین اسکوچیچ و طارمی‌حاشیه‌هایی به وجود آمد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

من در جریان ریز ماجرا نیستم ولی اگر اسکوچیچ به بازیکنان ایرانی حرفی زده و تاکتیک پذیری آنها را زیر سوال برده است؛ باید بگویم کاملا حرف اشتباهی زده و حق نداشت در خصوص فوتبالیست‌های ایرانی چنین صحبتی بکند. از نظر من استعداد بازیکنان ایرانی با برزیلی‌ها و آرژانتینی‌ها برابری می‌کند و بچه‌های ما سطح بالایی دارند. این عقیده من است و کاملا به آن ایمان دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اصلانی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    مشخصه رسانه های لنگ به خاطر باخت به الهلال از هر کسی که دشمن اسکوچیچه دارن استفاده می کنن تا این سرمربی رو از تیم ملی کنار بذارن. دیدن به پرسپولیسی ها باج نداد بدجور عصبانی هستن. حتی برای اینکار از استاره های استقلالی هم استفاده می کنن. الان مافیای لنگ دنبال برکناری اسکوچیچه در حالی که قبل بازی پرسپولیس و سپاهان دنبال قرارداد 3 باله با این مربی بودن.
  • پیمان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    امکان نداره استقلال بتونه قهرمان لیگ بشه چون در فصل نقل و انتقالات دست نشانده های مسعود سلطانی فر کلا تیم رو نابود کردن تا هم به الهال ببازه و هم توی لیگ عملکرد ضعیفی داشته باشه. از کیفیت بازی های استقلال پیداست از تیمی که استراماچونی درست کرده بود نشانی نیست و استقلال به تنظیمات کارخونه برگشته. اگه گل های یامگا نبود استقلال از نظر بازی حرفی برای گفتن نداشت. دست نشانده های بابا مسعود قبل رفتنشون آخرین ضربه رو به استقلال وارد کردن و هم از لیگ قهرمانان آسیا حذفش کردن و هم توی لیگ امسال بدترین تیم رو تحویل فرهاد مجیدی دادن. مهدی قایدی و دیاباته واقعا عالی بودن. حساب کنید اگه یامگا کنار مهدی قابدی و دیاباته بود کولاک می کردن.
  • نون به نرخ روز خور IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای برومند باشگاه صندلی خالی توی مدیریت و کادر فنی نداره که به شما اختصاص بده بخدا ظرفیت تکمیله تازه اضافی هم هستن
  • عمویی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای برومند یکم کوتاه بیایم و گنده گنده حرف نزنیم ضرر نمیکنیم برزیل آرژانتین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • شمسعلی. IL ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای برومند شکسته نفسی نفرمایید این جماعت هوچیگر نشسته اند با یامگا و فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شوند البته قهرمانی استقلال امکان پذیر هست اگر پرسپولیس و سپاهان را از لیگ کنار بگذارند
  • جو جو IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آفرین آقا پرویز اسکوچیچ نباید عملکرد بازیکنای ما را زیر سوال ببرد
  • ورزشی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    تو چکاره ای در مورد سرمربی ایران حرف بزنی.اسکوچیچ نتایج تاریخی گرفته تیم در صدر جدول هست.و گندکاریهای ویلموتس را جبران کرد.اون موقع که تیم داشت با ویلموتس حدف میشد کجا بودی.حسود هرگز نیاسود.سناریوی جام جهانی ۹۸ تکرار نخواهد شد.بیخود تلاش نکنید
  • حق گو IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    از شما که پیشکسوت استقلال هستین بعیده سر خط حرفاتون تزریق ناامیدی به استقلال باشه
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    این بنده خدا چند وقت پیش مگه نگفته بود پرز رئال مادرید از خریدن مهاجمان ایرانی پشیمان نمیشه چرا هیچکس نیامد بگه این حرف زده و بنده خدا نظر خودش بابت تیمی که داره مدیریتش می‌کنه زده این چه مملکتی که کسی در مورد زیر مجموعه خودشم حرف نزنه شاید یک حرف گمراه کننده بابت حریفای خودش زده اینقدر تیم وارد حاشیه نکنید به خدا
  • عبداله محسنی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای برومند در ارائه نظرات کارشناسی باید جامع نگر بود آیا می دانید در برنامه ریزی باید کلان اندیشید و خرد عمل کرد
  • عبداله محسنی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    نه هرکه سر تراشد قلندری داند. برای اظهار نظر کارشناسی ورزشی بایددانش ورزشی،تفکر ورزشی،رزومه موفق ورزشی و اخلاق ورزشی داشت متاسفانه کسانی که ورشکسته اقتصادی هستند کارشناس اقتصاد میشوند و...
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    حرف حق تلخه.اسکوچیج واقعیت را گفته. این بازیکن سالاری باید برداشته بشه. اگه کیروش بود طارمی دیگه تو تیم ملی جایی نداشت
  • کوروش ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    نوید کیا هم همین حرف وتکرار کرد ،مربی های قبلی هم گفته بودند ،درثانی یه مربی حق نداره نظرش و بگه، اگر در تاکتیک خوب بودیم که باید از تیم های اروپای سر تر بودیم،چون همه تکنیک بازیکن های ایرانی رو تعریف میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی