نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمد نصرتی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: وقتی دو باشگاه را یک نفر اداره می‌کند و دولتی هستند شرایط به همین صورت است. قبلاً می‌گفتند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و حالا می‌گویند سجادی استقلالی است.

محمد نصرتی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره مسائل مختلف فوتبال کشور توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

*فکرش را نمی‌کردم پرسپولیس برای بردن نساجی، تا این اندازه به مشکل بخورد. بازی خیلی پر برخورد و پر موقعیت بود و خدا را شکر سه امتیازش به پرسپولیس رسید.

*جا دارد از بازی خوب مهدی عبدی هم تشکر کنم که خصوصاً روی گل دوم کلاس کاری بالای خودش را به نمایش گذاشت. در آن موقعیت سرتوپ زدن واقعاً از هر بازیکن ایرانی بر نمی‌آید و عبدی با این گل به نوعی پرسپولیس را نجات داد و سه امتیاز برای تیم به ارمغان آورد.

*واقعاً مسخره است و یک اشکال مدیریتی بزرگ است؛ چرا تیمی مثل پرسپولیس باید پنجره‌اش بسته باشد و نتواند بازیکن جذب کند؟ کجای دنیا می‌بینید تیم‌های بزرگ درگیر چنین مشکلات مسخره‌ای باشند؟ واقعاً این شرایط قابل تحمل نیست و باید فکری برای آن صورت بگیرد. شما ببینید استقلال مهاجم خارجی جذب کرده و چقدر شرایطش بهتر شده است. پرسپولیس هم به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

*وقتی دو باشگاه را یک نفر اداره می‌کند و دولتی هستند شرایط به همین صورت است. قبلاً می‌گفتند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و حالا می‌گویند سجادی استقلالی است ولی اصلاً چنین مسائلی وجود ندارد. با این حال وقتی دو تیم را یک نفر اداره می‌کند طبیعتاً این حرف و حدیث ها شکل می‌گیرد.

*در مورد اختلافات داخلی تیم ملی میان اسکوچیچ و طارمی باید بگویم این مسائل به ضرر تیم ملی تمام می‌شود و دودش در چشم تیم ملی می‌رود. هم مصاحبه اسکوچیچ در کرواسی اشتباه بود و هم جواب مهدی طارمی به آن مصاحبه. به نظرم فدراسیون فوتبال در این مورد ضعیف عمل کرد و باید ورود می‌کرد و ماجرا را مدیریت می‌کرد.

*از رسانه‌ها هم می‌خواهم به آن ورود نکنند. مطرح شدن مسائل این چنینی به فوتبال و چهره فوتبال ضربه می‌زند و زحمات بچه های تیم ملی هم اینجا زیر سوال رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    به کیسه کش بودن سجادی شکی نیست شرایط دوتیم گویای همه چیز هست
    • پرسپولیسی ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      دقیقا درست گفتی سجادی رو باید هوو کنند در ورزشگاه
    • ساوالان ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      از اوضاع و احوال تیم ها مشخص هست . چه تیمی حمایت علنی می شود. در ضمن مامان بیشتر از بابا مهر می ورزد!!!!!!!
    • لونگ حکومتی سلطانی فر. ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      شرایط دوتیم زمان سلطانی فر رو هم دیدیم
    • رامین ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      لنگیهای کیسه کش همه میدونن بابا مسعود عامل پوکرتون بود این بنده خداهم هنوز نیومده دارین فوش میدین چون میترسین بارفتن بابامسعود نابود بشبن
    • م ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      سجادی کیسه کشه که پول کالدرون را نیامده ریخت حساب لنگ؟ میشه بگید تیمی که از دوره خاتمی مالیات نداده تو این چند سالم علاوه بر چاه نفت آذری،هدایتی،جهانگیر و ... نزدیک 300 میلیارد قرض گرفته و کلی بازیکن بی کیفیت خارجی خریده(گزارش رسمی مجلس= لنگ چند میلیون دلار بیشتر از استقلال خرج بازیکن خارجی کرده، نمونه واضحش هم بیشتر بودن قرارداد رادو از شیخ هست) این فصل بدون اسپانسر چجوری اسدی 20 میلیاردی(مصاحبه صدری) خریده؟ چجوری با لک و ... مذاکره مکنن واسه افزایش مبلغ قرارداد؟ صالحی هم افشا کرد مربی دلال چجوری میلیاردی خرج خرید داورا میکنه(از رسول پناه خبر دارید؟)
  • استقلال کبیر ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    گزارشگر خیلی لنگی بود بازی با نساجی پرسپولیس
  • م ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    آقای نصرتی چرا فصل های قبل چرااین حرفا رو نزدی جفتشون رو یه نفر اداره میکردچرا وقتی دوتیم یه اسپانسرداشت زیرمجموعه ارتباطات باچه حقی وزیرارتباطات به لوگوی استقلال توهین کرد ودریافتی بیشتری به لنگ دادچرااستقلال رو بدون مدیرعامل میگذاشت وسوالات بیشتر
  • خوشنامان سرخ ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    باز این ممد نصرتی بدون حضور شیث اومده مصاحبه میکنه ؟
  • مصطفی ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    الان کی گفته سجادی استقلالیه که شما داری نفی میکنی؟اینکه استقلال به روند یک تیم معمولی مثل تیمای دیگه برگشته انقدر هضمش سخته؟یعنی شما دوس دارین رقیبتون ضعیف باشه؟ اینکه آجرلو اسپانسر پونصد میلیاردی گرفته روابط خودش و مهمتر اعتبار استقلال بواسطه ی افتخارتت آسیاییشه
  • کاظم ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    در طول سالهایی که فوتبال را دنبال می نمایم فکرمی کنم فقط مرغهای پخته در دیس از ضعف تاکتیکی فوتبال ایران صحبت نکرده اند.الان اسکوچیچ چه حرف بدی زده که آقای نصرتی یا آقای طارمی اینطور واکنش نشان میدهند؟آیا سطح تاکتیکی فوتبال ماحتی نزدیک به تیمهای درجه سه اروپا هم می باشد؟آیا تشویق بازیکنان به فراگیری تاکتیکهای پیشرفته بد است؟اگر ما ضعف تاکتیکی نداریم چرا در سالهای نزدیک قبل از کیروش به عمان و اردن و قطر و بحرین و عراق باختیم؟پس چرا با کیروش به عمان و عراق و ازبکستان و لبنان باختیم و از ژاپن سه گل خوردیم و متلاشی شدیم؟چرا با ویلموتس به عراق و بحرین باختیم؟آیاهمه این تیمهای نامبرده شده بجز ژاپن درجه دو و سه آسیا نیستند؟من فکر نمی کنم اسکوچیچ ذره ای قصدطعنه زدن یاتضعیف بازیکنان ما را داشته باشد.یک مربی یک مصاحبه با یک رسانه کشور خودش کرده و حرفی میلیاردبار گفته شده را بیان کرده بازیکن تیم ملی آمده جواب او را داده است.آیا جواب سرمربی را بازیکن باید بدهد یا فردی که هم سطح او یا بالاتر از اوست؟
  • محمد ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    حرف مربی را درست نگفتند طارمی اشتبا بزرگ انجام داد تو این شریط ضربه زدن به تیم ملی از مغروری طارمی بود خیلی ها تو تیم ملی هستند ولی باتجربه هستند جواب مربی را ندادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی