نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عباس عبدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان فساد در فوتبال ایران، فقط برای چهره‌های فوتبالی یک سوژه داغ نیست؛ بلکه چهره‌های سیاسی نیز به این حاشیه‌ها واکنش نشان می‌دهند.

عباس عبدی پژوهشگر و روزنامه نگار سیاسی - اجتماعی در خصوص سخنان یک داور در برنامه فوتبال برتر و ماجرای فساد در فوتبال ایران، واکنش نشان داد و در توئیتی به یک واقعیت محض اشاره کرد و نوشت:

چرا فساد هست؟

پاسخ ساده است. اگر سخنان وحید صالحی داور فوتبال در باره وجود دلال و فساد در داوری فوتبال در هر کشور دیگری بیان می‌شد، در فدراسیون آن کشور زلزله رخ می‌داد و پلیس و دادگاه وارد می‌شدند. ولی اینجا اتفاقی نمی‌افتد چون پذیرفته شده است.

توئیت قابل تامل یک چهره سیاسی درباره فساد در فوتبال ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    انسان از این همه وقاحت نمی دونه باید چیکار کنه....جناب آقای عباس عبدی امثال تاج و محمد مهدی نبی و غیره که الان بیش از 20 سال هست در فوتبال ایران فعالیت می کنند و همه جوره این فوتبال رو خار و بی آبرو کردن...چه گرایش سیاسی دارند...همه این افراد از صفایی فراهانی تا تاج و نبی که از دوستان سیاسی و هم حزبی شما هستند.....فضاحت قرارداد ویلموتس که برای تاج هست.....حیا هم چیز خوبی است که برخی ندارند....
    • حامد ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      به تاج و محمد نبی و شکوری و ساکت و کفاشیان کار ندارم ولی صفایی و دادکان جزو پاکترین افراد فوتبالی بودن .
  • کیسه حکومتی ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    به حرف های صالحی در فوتبال برتر ایمان آوردیم هفته اول علیه پرسپولیس،پنالتی می گیرند هفته دوم گل صحیح پرسپولیس آفساید اعلام می کنند دو امتیاز تفاضل پرسپولیس به لطف داوران پرید خوب اگه قرار تیم کیسه با فساد قهرمانی کنید خوب لیگ تعطیل کنید سر پرسپولیس نبرید جام کثیف به کیسه بدید
    • لنگ خاص ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      لنگی به جام اسنپ گرفتن عادت کردی امسال دیگه خبری از جام اسنپی نیست باید تلاش کنین تا دوباره حماسه سجده بقا تکرار نشه
    • بچه بیا پائین بابا .. ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      خخخخخخخخخخخخخ لنگی صالحی راجع به فصول قبل صخبت کرد لیگ که تازه شروع شده حالا چرا از ترس تون هی به دیگران بند میکنین مثلا خوبه من بگم اون چه گلی بود حقیقی از لنگ خورد ؟ نه خوبه ؟!
    • محسن ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      داوران فرار رو به جلو می کنند پرسپولیس و خودشون رو تطهیر کنند. تا چند بازی منتظر صحنه های مشکوک به ضرر پرسپولیس باشید. یادمون نرفته خطای وسط هیجده پرسپولیس رو تو بازی گل گهر آوردن بیرون هجده کاشتن که پنالتی نگیرند.
  • عماد ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    بله درسته زلزله رخ میداد البته... اگر در زمان افسادطلبان به جرم شما هم رسیدگی میشد...
  • آ ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اصل این موضوع بر میگرده به بازی ملوان و بادران در هفته پایانی لیگ یک . شماها بازی رو ندیدین اما من که دیدم از داوری کرمانشاهی متعجب شدم . همون لحظه گفتم قطعا پول گرفته . یه صحنه مهاجم بادران فقط خودش رو انداخت یعنی واقعا هیچی خو هم تیمی هاش رفتن برای کرنر گفت پنالتی . یا یدونه قرمز نداد به بادران حتی خطا هم نگرفت .
  • ق ر ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    افشاریان ان پنالتی بی مورد و کارت قرمز بازی پرسپولیس با سپاهان به نفع سپاهان در اورد و شش‌ ماه محروم و الان هم بهترین پست در فدارسیون گرفته و مشخصه از قبل با باند خادم بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی