پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
۰ |
۵
برتری مقصودی و شکست محمدپور در بوکس قهرمانی جهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جهان، مسلم مقصودی مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و سجاد محمدپور با شکست از د ور مسابقات کنار رفت.

در ادامه بیست و یکمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان، امروز(پنجشنبه - ۶ آبان‌ماه)، سه بوکسور دیگر کشورمان به روی رینگ رفتند که حاصل آن یک پیروزی و دو شکست بود. 

در رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور کاپیتان تیم ایران در گام نخست به مصاف گارسیا کابایرو نماینده مطرح کوبا رفت و با شکست از دور مسابقات کنار رفت.

محمدپور در همان راند نخست به علت سر به سر شدن با بوکسور حریف دچار آسیب دیدگی از ناحیه ابرو شد. این آسیب دیدگی در راند دوم تشدید شد و داور مجبور به قطع مبارزه شد و بوکسور کوبالایی را به عنوان فرد پیروز معرفی کرد. 

در رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم، مسلم مقصودی در مبارزه نخست خود از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت. مقصودی در مرحله بعدی به مصاف برنده اسلواکی و گرجستان می‌رود.

ساعاتی پیش  نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم، پوریا امیری مقابل مولوجونوف از ازبکستان باخت و به کار خود پایان داد.

در روزهای گذشته نیز اشکان رضایی، شاهین موسوی و دانیال‌شه‌‍بخش با برتری مقابل رقبای خود به جمع ۳۲ بوکسور برتر مسابقات راه یافته بودند و مرادی و جمالی با شکست از دور مسابقات کنار رفته بودند. 

در ادامه مسابقات، فردا(جمعه- ۷ آبان‌ماه)،  دانیال‌ شه‌بخش و طوفان شریفی روی رینگ می‌روند.

ابتدا در وزن ۹۲ کیلوگرم، طوفان شریفی بوکسور جوان کشورمان در نخستین مبارره‌ به مصاف الکساندر مرائوویچ‌ از اتریش خواهد رفت.

در ادامه، دانیال ‌شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل گوستاوو سانچز از مکزیک‌ قرار خواهد گرفت.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان با حضور ۵۱۰ بوکسور از ۸۸ کشور جهان از تاریخ ۳ تا ۱۵ آبان‌ماه در شهر "بلگراد" صربستان برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی