مجیدی هنوز از مظاهری دلخور است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد فرهاد مجیدی همچنان بابات اتفاقات شهریور ماه از رشید مظاهری دلخور است.

در حالی که رشید مظاهری در دیدار مقابل ذوب آهن پس از مصدومیت سید حسین حسینی در ترکیب اصلی تیم استقلال قرار گرفت، انتظار می‌رفت در دیدار مقابل تراکتور هم این دروازه‌بان از قفس توری تیم استقلال مراقبت کند اما رشید مظاهری در تفکرات تاکتیکی فرهاد مجیدی برای بازی هفته سوم جایی نداشت.

در روزهای اخیر و با توجه به مصاف استقلال مقابل تیم سابق رشید مظاهری خیلی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که فرهاد مجیدی از این دروازه بان برای مصاف مقابل تراکتور استفاده می‌کند اما به نظر می‌رسد اقدام این دروازه‌بان پیش از اعزام کاروان استقلال به دبی برای مصاف با الهلال هنوز از ذهن سرمربی تیم استقلال خارج نشده است.

رشید مظاهری پیش از دیدار استقلال مقابل الهلال به دلیل اختلافات مالی با احمد مددی، قید همراهی کاروان استقلال در سفر به امارات را زد و دست فرهاد مجیدی را در پوست گردو گذاشت تا سرمربی استقلال با حسینی و علیرضا رضایی دو دروازه بانی که در لیست نفراتش بودند آماده مصاف با الهلال شود.

نیمکت‌نشینی رشید مظاهری در دیدار مقابل تراکتور در شرایطی که حسینی تازه از بند مصدومیت رها شده این شائبه را ایجاد کرده که سرمربی استقلال هنوز بابت اتفاقات شهریور از مظاهری دلخور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر تاجی ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    چرا حاشیه درست میکنی؟؟!! مصدومیت جدی نبوده و برای این بازی اماده شده فقط همین ..... خواهشا با این تیترها جو ندین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی