نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه السد قطر تصمیم دارد ژاوی را حفظ کند، اما باشگاه بارسلونا هم تاریخ معرفی او را به‌عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها تعیین کرده است.

در حالی که باشگاه السد قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این سرمربی اسپانیایی قراردادی ۲ ساله با این باشگاه دارد و به طور کامل روی بازی‌های آینده این تیم متمرکز است تا صدرنشینی‌شان در لیگ را حفظ و از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کند، باشگاه بارسلونا در نظر دارد این هفته ژاوی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

در قرارداد اسطوره باشگاه بارسلونا با السد قطر، بند فسخ یک میلیون یورویی وجود دارد. نشریه «موندو دپورتیوو» با انتشار گزارشی مدعی شد، رافائل یوسته نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا و متئو آلِمانی مدیر ورزشی بارسلونا که به دوحه سفر کرده‌اند تا با مسؤلان باشگاه السد برسر ژاوی رایزنی کنند، پروز پنجشنبه با هافبک پیشین بارسا ملاقاتی داشته‌ و گفته‌اند بدون هیچ مشکلی او را به بارسلونا خواهند برد.

نشریه «اسپورت» هم مدعی شد، ژاوی ۴۱ ساله به اطلاع بازیکنانش در السد رسانده که هفته آینده این تیم را ترک خواهد کرد. طبق این گزارش؛ موضوع فسخ قرارداد این مربی اسپانیایی قطعی است و او در تمامی جنبه‌ها هم با بارسلونا به توافق رسیده است،اما به احتمال فراوان ۴ نوامبر (۱۳ آبان) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی