شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
۰ |
۵
فرهاد مجیدی - فیروز کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای دومین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر سه بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 در روزی که تراکتور ضعیف تر از حد انتظار به نظر می‌رسید، استقلال باز هم گل نخورد و با استفاده از تجربه بالای چند بازیکن خود توانست هر سه امتیاز بازی را کسب کند و نه امتیازی شود.

مجیدی که در بین دو نیمه ترکیب دفاعی خود را عوض کرد و ارسلان مطهری را به زمین برد، مزد تعویض خود را خیلی زود گرفت و در نهایت توانست مقابل فیروز کریمی دبل کند. او پارسال هم در دور برگشت رقابتهای لیگ بیستم در همین ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک از سد مربی سابق خود گذشته بود و حالا با ۳ برد بعد از سپاهان تیم دوم جدول است. هرچند که پرسپولیس و گل گهر یک بازی کمتر دارند و باید دید مقابل آلومینیوم اراک و نساجی مازندران چه نتایجی کسب می‌کنند. برای مجیدی مهم این بود که بازی های خود در فصل جدید را با برد شروع کند که این اتفاق هم رخ داد.

حالا مجیدی امیدوار است با اضافه شدن رودی ژستد و یک بازیکن خارجی دیگر تیمش را با شرایط بهتری راهی میدان کند. البته بازی‌های استقلال هفته‌به‌هفته سخت‌تر می‌شود و مجیدی حتما می‌داند که برای کسب برد های مهمتر باید تیم هماهنگ تری داشته باشد. تیمی که بتواند مقابل مدعیان لیگ نظیر پرسپولیس، سپاهان و گل گهر راحت بازی کند و نتیجه بگیرد.

در دیدار استقلال مقابل تراکتور شاهد بازی خوب وریا غفوری و سیاوش یزدانی بودیم هرچند که کاپیتان استقلال باز هم پنالتی خراب کرد و سیاوش یزدانی مصدوم شد تا فرهاد مجیدی را نگران کند حالا باید دید این مدافع که به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده به بازی جمعه تیمش مقابل فجرسپاسی در شیراز می‌رسد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی