نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
ببینید| درخشش بی‌پایان ستاره ایرانی در بلژیک/ همه گل قلی‌زاده را نگاه کردند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی شارلروا روند گلزنی‌های خود در ژوپیر لیگ را مقابل یوپن ادامه داد.

در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم فوتبال شارلروا در حالی که مثل دیدارهای اخیرش علی قلی‌زاده را جزو نفرات اصلی خود داشت در استاد دو پایس مقابل یوپن رده چهارمی قرار گرفت.

نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم شارلروا با عملکردی درخشان که علی قلی‌زاده هم یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند، موفق شد یک برد پُر گل خانگی را برابر حریف قدرتمند خود جشن بگیرد.

نیکولسون در دقیقه ۷۸ گل اول بازی را برای شارلروا به ثمر رساند که پس از آن یاران قلی‌زاده کاملا متفاوت کار کردند و روی کارهای ترکیبی و سریع توانستند دو گل دیگر وارد دروازه یوپن کنند.

علی قلی‌زاده که انگیزه زیادی برای ادامه روند گلزنی برای چهارمین بازی پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک داشت، در دقیقه ۸۴ پس از اینکه پاس کات‌بک نیکولسون را در سمت چپ محوطه جریمه دریافت کرد، با سرتوپ دیدنی، یک مدافع مقابل خود را فریب داد و در حالی که یک دروازه‌بان و چهار مدافع یوپن در محوطه ۶ قدم حضور داشته و نظاره‌گر صحنه بودند، ستاره ایرانی شارلروا با شوت تماشایی به طاق دروازه گل دوم بازی را زد.

ببینید| درخشش بی‌پایان ستاره ایرانی در بلژیک/ همه گل قلی‌زاده را نگاه کردند!


قلی‌زاده که پیش از این در ۱۱ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک ۴ گل زده و یک پاس گل داده بود، توانست روند فوق‌العاده خود را با یک گل تماشایی ادامه بدهد و دو دقیقه پس از باز کردن دروازه یوپن از ترکیب شارلروا خارج شود.

یاران قلی‌زاده در ادامه بازی هم یک گل دیگر به ثمر رساندند و موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل یوپن شدند تا به امتیاز ۲۳ رسیده و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به میشلن رده دومی، در جایگاه سوم جدول ژوپیر لیگ بایستند.

گل قلی زاده در این بازی را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی