نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آرش رضاوند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک استقلال گفت که آبی‌پوشان، بازی به بازی پیش می‌روند و درست نیست که از هفته سوم برای قهرمانی لیگ برتر اظهارنظر کرد.

آرش رضاوند درباره سومین پیروزی استقلال در لیگ بیست‌ویکم اظهار داشت: خدا را شکر که یک بازی دیگر را با برد پشت سر گذاشتیم. انصافاً در بازی با تراکتور هم مستحق برد بودیم. امیدواریم که این روند را ادامه داده و در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. هنوز شروع فصل است و طبیعتاً همه تیم‌ها به‌صورت کامل آماده و هماهنگ نیستند، اما گرفتن امتیاز در هفته‌های ابتدایی بسیار مهم است که خوشبختانه تا الان خوب جلو آمده‌ایم.

وی درباره تعویضش مقابل تراکتور و اینکه خبرنگاران در مورد ناراحتی‌اش از او سؤال کرده بودند، تصریح کرد: من در این مورد صحبت کردم و فکر نمی‌کنم چیز دیگری باقی مانده باشد. من بازیکن هستم و باید بازی خودم را انجام بدهم. در مورد مسائل فنی هم سرمربی تصمیم می‌گیرد.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان می‌توانند در این فصل بالاخره قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند یا خیر، گفت: فقط سه هفته از بازی‌ها گذشته است و ما راهی سخت و طولانی در پیش داریم. صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا درست نیست و هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. هواداران مطمئن باشند که برای خوشحال کردن آنها، ذره‌ای در زمین کم نمی‌گذاریم و قهرمانی لیگ برتر هدف ماست.

رضاوند در این باره که سپاهان را رقیب اصلی استقلال می‌داند یا پرسپولیس را، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها به اندازه خودشان خوب هستند و همه تیم‌ها رقیب استقلال هستند. پنج یا شش تیم به دنبال قهرمانی در لیگ امسال هستند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید در هر بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و کم اشتباه کنیم.

وی درباره ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس پس از پایان کار استقلال در این رقابت‌ها بیان کرد: من فقط می‌توانم در مورد تیم خودمان صحبت کنم. متأسفانه پس از پایان فصل، تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و همه می‌دانند چه شرایطی در آن برهه داشتیم. به هیچ عنوان امکان نداشت شرایط الهلال را با استقلال برابر بدانیم. آنها فقط برای جذب یک بازیکن، ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند و با پولی که می‌توان استقلال را چند سال اداره کرد، ماتیوس پریرا را می‌خرند. اگر ما هم بازیکنان خودمان را حفظ می‌کردیم، قطعاً عملکرد بهتری داشتیم.

هافبک استقلال در مورد وضعیت خودش در این تیم عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. همیشه تلاش می‌کنم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و در خدمت تیم باشم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم بازیکن تأثیرگذاری برای استقلال باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی