طوفان شریفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوکسور جوان کشورمان در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جهان با قبول شکست مقابل بوکسور پرافتخار کوبایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده است و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

امروز (یکشنبه) طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم با خولیو سزار کروز قهرمان المپیک و جهان از کوبا روبه‌رو شد و تلاش فراوانی از خود نشان داد، اما مقهور تجربه بوکسور حریف شد و نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. طوفان پیش از این مقابل بوکسور اتریشی به پیروزی رسیده بود.

در اولین مبارزه امروز هم دانیال شه‌بخش با برتری مقابل نماینده  قرقیزستانی ضمن کسب سومین برد پیاپی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

فردا (دوشنبه) در ادامه این رقابت‌ها،  ابتدا مسلم مقصودی در وزن ۶۷ کیلوگرم با لاشا گورولی‌ از گرجستان روبه‌رو می‌شود. مقصودی پیش از این، پس از یک دور استراحت، نماینده کره‌جنوبی‌ را مغلوب کرد.

سپس در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی برابر کوین‌ شومن‌ از آلمان قرار می‌گیرد. نماینده کشورمان در مراحل قبلی، بوکسورهای قرقیزستان‌ و گویانا را مغلوب کرده است.

در نهایت میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم با آلیاکسی‌ از بلاروس مصاف می‌دهد. قشلاقی در دور اول استراحت داشت و در ادامه نماینده چین‌تایپه‌ را در یک دقیقه شکست داد.

بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان با حضور ۵۱۰ بوکسور از ۸۸ کشور جهان از تاریخ ۳ تا ۱۵ آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی