دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
۰ |
۵
نام تیم مشهدی چیست؟/ پدیده یا شهرخودرو؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدیده مشهد بعید به نظر می رسد در فصل جاری مسابقات فروغ فصول گذشته را داشته باشد چرا که درگیری مدیریتی و مالکیتی بزرگ ترین مانع برای رسیدن به موفقیت محسوب می شود. 

پدیده مشهد در آخرین بازی انجام داده در استادیوم امام رضای مشهد با یک گل در برابر نفت مسجد سلیمان شکست خورد. این در حالی است که تنش ها در خصوص نام تیم هنوز وجود دارد. این تیم پدیده مشهد است یا شهر خودرو و تامین هزینه های آن برعهده کیست؟ 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ در حال حاضر کدام نام را به رسمیت می شناسد؟ گفت: از لحاظ انتقال سهام، اساسنامه و آنچه که اکنون در اختیار سازمان لیگ دارد در اختیار مالک باشگاه است اما درمورد نام باشگاه‌ و مجموعه‌ای که می‌خواهد فعالیت ورزشی کند، طبق قانون کشورمان برای تغییر نام باید از اداره کل ورزش و جوانان استان مجوز فعالیت ورزشی بگیرند. مجوز قبلی به نام پدیده بوده است و برای تغییر نام به شهرخودرو باید از اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز دریافت کنند. عنوان این مدرک کمیسیون ماده پنج است و پس از ارائه این گواهی‌نامه نام باشگاه را هم عوض کرده و در مسابقات اعلام می‌کنیم اما طبق آنچه ما دیده و در اختیار داریم نام باشگاه پدیده مشهور به شهرخودرو است.

گفتنی است تیم پدیده به بهانه مشکلات مالی در بازی با مس رفسنجان شرکت نکرد ودر روزهای آتی رای این بازی ۳-۰ به سود تیم مس صادر می شود. در ادامه این تیم یک بار دیگر از حضور در مسابقه بدون دلیل منطقی خودداری کند طبق قانون از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی