نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بدترین تیم‌های لیگ‌های معتبر اروپا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بارسلونا، منچستریونایتد، یوونتوس و تاتنهام تیم‌های بزرگی هستند که تا اینجای لیگ‌های معتبر اروپایی به‌شدت هواداران‌شان را ناامید و سرخورده کرده‌اند.

در روزهایی که مردم خیلی از کشورهای دنیا درگیر جشن هالووین با تِم‌های ترسناک هستند، برخی تیم‌های مطرح در اروپا وحشت را از خیلی وقت پیش در دل هواداران‌شان انداخته‌اند و هالووینی طولانی‌مدت ایجاد کرده‌اند.

هواداران تیم‌هایی مثل بارسلونا و تاتنهام حتی با وحشت نرسیدن به رقابت‌های اروپایی فصل بعد روزشان را شب می‌کنند و تیم‌هایی مثل یوونتوس و منچستریونایتد هم نوسان‌های بسیاری داشته‌اند.

تیم‌هایی در یک‌سوم ابتدایی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لیگ‌های مطرح اروپایی هواداران‌شان را ناامید کرده‌اند، چه شرایطی دارند؟

بارسلونا؛ مبارزه در دوران پسامسی

نوکمپ این فصل وحشتناک بوده است. با وجود این که هواداران اجازه بازگشت به سکوها را پیدا کرده‌اند، در آخرین دیدار مقابل آلاوس فقط ۳۲۲۷۸ صندلی را پر کردند. دلایل زیادی هم برای این کمبود حضور تماشاگران وجود دارد، اما مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند نمایش‌های بارسا باشد که از ابتدای فصل با رونالد کومان شروع شد و حالا موقتاً سرژی بارژوان مسئول آن است. تیم کومان در گلزنی هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان با مشکل مواجه بود و این یکی از دلایل مهم اخراجش به شمار می‌شود. آن‌ها فقط به طور میانگین ۱٫۲ گل در هر بازی زده‌اند و این ترسناک است که می‌بینیم به چه سرعتی قدرت خط حمله بارسلونا بدون لیونل مسی کاهش پیدا کرده.

تاتنهام؛ سُر خوردن

چند فصل ضعیف برای تاتنهام ابتدا با مائوریسیو پوچتینو و سپس ژوزه مورینیو سپری شد. این تیم که جام‌بگیر نبود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ سرمربی موفق ولورهمپتون را آورد. نونو اسپریتو سانتو آمد و ۳ هفته اول را تیمش با نتایج مشابه ۱-۰ سپری کرد. سطح انتظارات از تاتنهام بالا رفته بود و همه فکر می‌کردند مدعی قهرمانی هستند، اما این تیم شمال لندنی فرو پاشید. حالا ۵ برد و ۵ باخت باعث شد نونو را باشگاه اخراج کند. روز از نو و روزی از نو؛ تاتنهام باز هم مجبور شده به فکر استخدام سرمربی دیگری بیفتد.

یوونتوس؛ وحشت در تورین

بازگشت ماسیمیلیانو آلگری قرار بود وحشت‌های تورین را بعد از دوران مائوریتسیو ساری و آندره‌آ پیرلو کم کند، اما اینطور نشد و ووضعیت هم بدتر شده است. یوونتوس حالا از ۱۱ بازی فقط ۱۵ امتیاز گرفته که از نصف امتیازات ناپولی صدرنشین هم کمی کمتر است. در سری A تیم نهم هستند، ولی در لیگ قهرمانان اروپا با ۳ برد شرایط خوبی دارند. با این حال فرم یوونتوس در مسابقات داخلی نگران‌کنده است، چرا که به نظر می‌رسد بعد از ۹ قهرمانی متوالی و واگذاری اسکودتو به اینتر، یک فصل دیگر هم در حسرت قهرمانی خواهند ماند.

منچستریونایتد؛ شکست هولناک

پس از به خدمت گرفتن رافائل واران، جیدن سانچو و کریستیانو رونالدو، چالش جدی منچستریونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شروع شد، ولی به نظر می‌رسد این تیم چیزهای بیشتری برای جام گرفتن می‌خواهد. شکست ۵-۰ مقابل لیورپول هولناک بود که حتی با برد ۳-۰ مقابل تاتنهام هم فراموش نمی‌شود. مثل این که منچستریونایتد از بحران هویتی رنج می‌برد که حتی رونالدوی باتجربه هم نمی‌تواند این تیم را به موفقت بزرگی برساند. اوله‌گنار سولشائر هنوز سرمربی تیم است، ولی خیلی‌ها معتقدند با حضور او شیاطین‌سرخ رنگ قهرمانی را نخواهند دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی