عذرخواهی مجری شبکه سه از هواداران پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری برنامه تلویزیونی شبکه سه بابت تصاویر مسابقه تیم پرسپولیس در اراک عذرخواهی کرد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در حالی که به صورت مستقیم و زنده از شبکه سوم پخش می‌شد که تصاویر ابتدایی این دیدار کیفیت لازم برای تماشای یک مسابقه فوتبال را نداشت. اتفاقی که در هفته اول و دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز هم رخ داد و در دقایق ابتدایی تنها دوربینی که روی خط آفساید دروازه تیم فولاد قرار داشت بازی را به نمایش گذاشته بود.

در دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک هم تصاویر ابتدایی بازی از زاویه خیلی پایین به نمایش در می آمد که برای بیننده آزاردهنده بود. البته به محض پایان نیمه اول مجری تلویزیونی شبکه ۳ بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    خوبه ، به قطر اینا بگن اگه توی فیلمبرداری مشکل داری بیا ما کمکت کنیم
  • ع ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    اقایان تیم‌پپرسپولیس‌را‌دز‌لیگ‌حذف‌کنید‌خیالتان‌راحت بشه نه زمین درست دارند‌نه‌میتوانند فیلم‌برداری‌کنند و‌.‌
  • ع ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    اقایان‌شبکه بازی‌فولاد‌هم‌همین‌رود اگر‌بنده‌دسترسی‌به‌ای‌اف سی‌داشتم‌کاملا‌وضعیت فوتبال‌ایران‌را‌عنوان‌میکردم‌تا از بلاتکلیفی‌مردم‌خورج‌شوند‌تیم‌۵۰‌میلیون‌۶۰‌میلیون‌پول‌ندارد خرج‌روزمره‌کنه‌ان‌هم‌از‌فیلمبرداریتان‌و....
  • خودم ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    بابا در پیش پا افتاده ترین کشورها بهترین فیلمبرداری ها در مسابقات داره انجام میشه. در جاهای دیگه اینقدر این مسئله عادی شده که فکر نمی کنم در موقع پخش مسابقات حتی در موردش بحثی هم بکنند و بدون اینکه کسی متوجه بشه دوربینها و عوامل در جای خودشان در قرار میگیرن . در کشور ما سابقه ی فوتبال به حداقل هفتاد هشتاد سال برمیگرده اما هنوز مثل آدم های غار نشین فوتبال تماشا می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی