دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
۳ |
۴
زنگ خطر برای یحیی و دفاع پرسپولیس به صدا درآمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دقیقه ۳۴ نزدیک بود دروازه پرسپولیس باز شود اما مهاجم آلومینیوم گلزن نبود.

 در نیمه اول بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس، در چند صحنه ضعف خط دفاعی پرسپولیس به چشم آمد و به قول معروف مدافعان این تیم خیلی باز بازی کردند و به مهاجمان میزبان فرصت گلزنی دادند.

پرسپولیس در دو بازی اول خود هم از فولاد و نساجی گل خورد و یحیی بار دیگر در نیمه اول بازی با آلومینیوم زنگ خطر را شنید. گل‌محمدی در این بازی از سیامک نعمتی در دفاع راست و وحید امیری در دفاع چپ استفاده کرد ولی به زوج اصلی دفاع میانی دست نزد. پرسپولیس در نیمه اول در ۳ صحنه نشان داد دفاع آسیب‌پذیری دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    یحیی هم انسانها هرکسی هم جای یحیی باشه خسته میشه .بشدت خسته و دیگه فکرش کار نمیکنه . تمام هوادارهای فوتبال می‌دونن دفاع چپ پرسپولیس جای شیری و نعمتی نیست . همه میدانند یحیی و دستیاری نه. واقعا دیگه از به بن بست رسیدن یحیی میترسم شده عین زمان دایی که به زمین و زمان گیر میداد و متوجه نبود اینجا ایرانه .
  • Omid ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    chera in bisavad, az Nematy va Ebrahimy dar vasath va dar chap va raste ham 2 bazykoneh jadid estefadeh konad Amiri va Nematy bayad beravand sareh jayeh khodeshan, bazykonaneh perspolis aslan amadeh nistand
  • رضا ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    دفاع نیست .این تیم وقتی بازیکن بازی ساز در میان میدان برای بازی گردانی ندارد به طبع این وظیفه به خط دفاعی کشیده می شود و همین مسئله باعث باز شدن و ایجاد فضا برای مهاجمان دیگر تیم ها می شود . رضا اسدی که این همه داد و بیداد در آورند برای انتقالش در این سه بازی نشان داد که بدترین خرید تیم بود نه قدرت بازی سازی دارد نه تفکر و ریز نقشی برای استفاده از تکنیک فردی برای زمانی که بازی گره می خورد . یحیی دنبال مقصر بیرون زمین است ولی نمی داند مقصر اصلی خودش است در انتخاب بازی کن برا ی جایگزینی احمدنور . دیگر دیر شده ولی حیف که غرور وتکبر سقوط آزاد است از ارتفاع بلند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی