نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
۰ |
۵
ژاوی 
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی اولین بار بعد از تعطیلی بازیهای ملی هدایت بارسلونا را در دست خواهد گرفت.

هواداران بارسلونا هر لحظه در انتظار شنیدن خبر رسمی حضور ژاوی روی نیمکت تیم مورد علاقه خود هستند. نشریه «اسپورت» در گزارشی مدعی شد به نظر می‌رسد ژاوی برای اولین بار مقابل اسپانیول در نیوکمپ روی نیمکت بارسلونا قرار گرفته و این تیم را هدایت خواهد کرد.

البته مذاکرات بین مدیران باشگاه بارسلونا و السد هنوز به طور کامل به پایان نرسیده و احتمالاً پنج‌شنبه یا جمعه خبر حضور ژاوی در بارسا اعلام رسمی خواهد شد. روز شنبه و در بالایدوس بارسلونا به دیدار سلتاویگو می‌رود و غیرممکن است در آن روز سرمربی جدید بارسا روی نیمکت قرار بگیرد، پس هفته بعد نیز سرژی بارژوان همچنان در راس کار خواهد بود.

روز چهارشنبه السد در یک بازی مهم و کلیدی به مصاف الدحیل، تیم دوم لیگ قطر می‌رود. السد در صورت پیروزی در آن بازی به فاصله‌ای ۶ امتیازی در صدر جدول خواهد رسید. باشگاه السد از ژاوی خواسته که تا آن مسابقه سرمربی تیم باقی بماند و او نیز این کار را انجام خواهد داد. این بازی در ساعت ۱۰ شب به وقت قطر به پایان می‌رسد و دیدار بارسا مقابل سلتا در ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه برگزار می‌شود، پس عملاً ژاوی فرصتی برای هدایت تیمش در این دیدار نخواهد داشت.

در عوض ژاوی در استراحت مقطع بازی‌های ملی فرصت خوبی برای آغاز کار و تمرین دادن تیم خواهد داشت و اولین بازی با حضور او در تاریخ ۲۰ نوامبر و در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی