استقلال با کوچکترین غفلت مثل پرسپولیس می‌شود/ استقلال۳ ضعف مشهود دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و فجرسپاسی گفت: شاگردان فرهاد مجیدی به هیچ عنوان نباید تیم فجرسپاسی را دست کم بگیرند چون ممکن است اتفاقات اراک برایشان در شیراز تکرار شود.

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر باید در حالی در شهر شیراز به مصاف فجرسپاسی بروند که با سه برد متوالی در بالای جدول ۹ امتیازی هستند. فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط تیمهای فجر و استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

به عنوان بازیکن سابق تیم فجر حضور این تیم در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی خوشحال شدم که تیم فجر پس از سالیان سال دوباره به لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران برگشت. هر چند که این تیم شروع خوبی نداشت و کار را با دو شکست استارت زد که البته طبیعی هم بود. اکثر بازیکنان این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده اند و شرایط بازی در سطح حرفه‌ای را نمی‌دانند و طول می‌کشد که این اوضاع برایشان جا بیفتد اما دیدیم در دیدار سوم مقابل صنعت نفت برد روحیه‌بخشی در آبادان کسب کردند.

از فجر چقدر شناخت دارید؟

این تیم جزو باشگاه‌های ریشه‌دار شیرازی است که فوتبالیست‌های زیادی را به سطح اول فوتبال ایران از جمله تیم‌های استقلال و پرسپولیس معرفی کرده و امیدوارم با کمک مسئولان ورزشی شیراز این تیم در لیگ برتر ماندگار شود.

استقلال چه استراتژی باید برای مقابله با این تیم داشته باشد؟

توصیه من به استقلال این است که به هیچ عنوان فجر را دست کم نگیرند. زمانی که خود من در این تیم بازی می‌کردم همیشه بچه‌های تیم جلوی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بهترین بازیشان را انجام می‌دادند و اتفاقاً نتایج خوبی هم می‌گرفتیم و به همین خاطر اصلاً نباید فجر را دست‌کم بگیرند.

وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال در بحث امتیازگیری خوب عمل کرده و لیگ را به درستی شروع کرده است. ولی از نظر فنی استقلال هنوز ضعف دارد اما همین که ۳ برد کسب کرده باعث می‌شود اعتماد به نفس و روحیه بردن در این تیم ایجاد شود. با داشتن چنین روحیه ای شرایط تیم هم روز به روز بهتر خواهد شد.

چه نقطه ضعفی در استقلال بیش از همه مشهود است؟

با این که استقلال هنوز گلی از حریفانش نخورده ولی به راحتی به رقبایش موقعیت می‌دهد. این مشکل به ساختار دفاعی یا همان سازمان دفاعی تیمی‌استقلال برمی‌گردد. نکته دوم این است که استقلال باید مالکیت توپش را بیشتر کند و بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد تا بتواند بیشتر موقعیت ایجاد کند. نکته سوم این است که استقلال باید از نظر تاکتیکی پلن‌های مختلفی برای حمله داشته باشد. بازی یکنواخت هم کار را برای دفاع حریف آسان می‌کند و هم موقعیت استقلال برای رسیدن به گل را به حداقل می‌رساند. تیمی‌مثل استقلال باید حداقل دو یا سه پلن برای حمله داشته باشد. البته کادر فنی تازه شروع کرده و قطعاً بازی به بازی بهتر خواهد شد.

پیش‌بینی‌تان از بازی این استقلال با فجر چیست؟

قطعاً بازی زیبایی از کار در می‌آید چون هر دو تیم دونده و پر تحرک هستند. استقلال می‌خواهد ببرد و فجر هم قطعاً به چیزی جز پیروزی فکر خواهد کرد. شرایط فوتبال طوری شده که تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده اند و تنها اشتباهات فردی می‌تواند منجر به گل خوردن یک تیم شود. دیدیم که پرسپولیس چطور به آلومینیوم باخت و استقلال باید مراقب باشد تا اسیر اشتباهات فردی نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    تیم جماران کیسه ۹ سال رنگ جام نمی بینه فقط،دوره احمدی نژاد سه تا قهرمانی فاسد داشت دوپینگ دست جمعی با پودر جک تری دی فرناز به اعتراف مهدی امیرآبادی یا تبانی و رشوه با عیسی اندوی به اعتراف مدیرعامل اون زمان کیسه واعظی،آشتیانی پاک ترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست الان با پول بابا حمید پول بیت المال هزینه این تیم فاسد کیسه می کنند تا بعد از ۹ سال قهرمانی  با فساد بیاره این بدونید بار کج کیسه به منزل نمیرسه
    • Rezaya ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      خدا روشکر شما ک بابا دار شدین بعد ۷۰ سال جام گرفتین وگرنه الان ک یتیم شدین میرین ته جدول و برای بقا برمیگردین و هتریک و پوکرتون میشه ۳تا باخت به نفت و فجر و بقیه ک ۳-۰ بود یا تو یه سال ۴ بار ۴تایی شدنتون بدست تیم هایی ک برای بقا میجنگیدن خداروشکر ک این چندسال بابا دار شدین تا لنگیا بدونه جام از دنیا نرن خخخخخخ راستی از قهرمانی آسیا چ خبر خخخخخ اون قهرمانی های ما بود و شما زیر سوال میبری ؟؟؟؟؟ خب چرا تو همون تورنمنت ها یه ۴رمی از ۴ تیم نداشتین ک اینقدر عقده ب دل موندین ؟؟؟ اینا ثابط میکنه از همون زمان شما لنگیا هیچی نبودین جز هوچیگری و خود بزرگ بینی و همه ایران وآسیا هم سال هاست فهمیدن ک شما ننگ ایرانین خخخخخخخ لنگی کیسه کش خخخخ راستی چ خبر از اراک هیچی نه عزیزم خودتون رو عذاب ندین این روزها میگذره تازه یتیم شدین گناه دارین باهاتون کل کل کنیم خخخخخ
  • 6-6-6 ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    پرسپولیس کبیر هیچ مشکلی نداره کیسه مثل ما بشه؟؟؟؟کیسه کشابایدبرای نایب قهرمانی باشله زرد رقابت کنه به کوری چشم متوهم زدگانامسالهمقهرمانیمالبته اگه یحیی بخواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی