نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
۰ |
۱
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سه موفقیت پی در پی فوتبالیست‌های جوان کشورمان در مرحله انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، پیامی را صادر کرد.

پیام سیدحمید سجادی به مناسبت راهیابی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال به جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم
تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران به امید یک ملت تبدیل شده و آغاز خوبی را برای رؤیای رسیدن به المپیک سپری کرده تا باز هم هیجان فوتبال را با هدف پایان انتظار طولانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دنبال کنیم.

رقابت‌های تاجیکستان، نمایی از توانمندی فوتبال ایرانی را در ساق‌های جوانان این مرز و بوم به منصه ظهور رساند و جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورد.

بی شک رویای المپیک برای فوتبال دوستان ایرانی خاطره‌ای دور و دراز است و امیدوارم این تیم بتواند آرزوی علاقه‌مندان را بعد از بیش از چهار دهه که از المپیک ۱۹۷۶ مونترال می‌گذرد، برآورده سازد.

ضمن تبریک این موفقیت به مردم ایران و قدرشناسی از تلاش ملی‌پوشان و افتخارآفرینی مهدی مهدوی‌کیا در کسوتی جدید و برازنده، از برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم.

حمایت از این تیم برای رسیدن به المپیک پاریس، در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم با اقتدار برای رقابت‌های مرحله نهایی آماده شوند تا یک اتفاق تاریخی دیگر در فوتبال ملی، نصیب ملت بزرگ ایران شود.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی