نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش مجیدی به جذب ژستد؛ تا فردا صبر کنید/ بازی‌های بهتری از استقلال خواهید دید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش پیش از دیدار با فجر سپاسی، این تیم شیرازی را تیمی جوان و دونده دانست.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنان ما برای بازی فردا آماده هستند. بازیکن محروم یا مصدومی هم برای این دیدار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فجر سپاسی، تیمی جوان و دونده است و ما بازی سختی پیش‌رو داریم، اما امیدوارم بتوانیم هواداران خودمان را که امروز در فرودگاه و هتل به استقبال تیم آمدند و باید از آنها تشکر کنم، فردا با یک بازی خوب خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا بازی‌های ژستد، بازیکن فرانسوی این تیم را پیش از جذب او دیده است و از این بازیکن در چه پستی استفاده خواهد کرد، گفت: اگر ندیده بودیم، پس چطور او را جذب کردیم؟ شما فردا بازی را ببینید تا متوجه شوید او در چه پستی بازی می‌کند.

مجیدی در واکنش به سؤال دیگری درباره صعود مجدد فجر سپاسی به لیگ برتر، گفت: شهر شیراز یکی از شهرهای مورد علاقه خود من است. واقعاً حیف بود شیراز که شهری بزرگ و با مردمانی مهربان است، تیمی در لیگ برتر نداشت. به شخصه از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم مسئولان هم به این تیم اهمیت بدهند. چون زمانی که بازی‌های تیم فجر سپاسی را آنالیز می‌کردیم، دیدیم که کیفیت زمین این تیم خیلی بد است. این مسئله برای شهر شیراز که فوتبالیست‌های زیادی را به تیم ملی تحویل داده، خیلی زشت است که زمین چمنی در حد لیگ برتر ندارد. من تیم فجر سپاسی را تیمی جوان و دونده دیده‌ام و جزو تیم‌های خوب لیگ است.

وی در واکنش به اینکه سه هفته از لیگ برتر گذشته اما هیچکدام از تیم‌ها نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان بدهد و استقلال از چه هفته‌ای بتواند کیفیت اصلی خودش را نشان دهد، اظهار داشت: این مسئله طبیعی است. استقلال هم نفرات جدیدی وارد آن شده است و همه تیم‌ها تغییرات داشته‌اند. چند هفته‌ای طول می‌کشد تیم به آن هماهنگی خود برسد. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود، نتایج بهتری می‌گیرد و بازی‌های بهتری هم ارائه می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    خب زمین ناهموار خیلی به ضرر استقلال هست،تیمی که کلا روی زمین بازی میکنه.امیدوارم بتونیم برنده بازی باشیم
  • خار ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    انشااله حق بگیره و ببازید و تیم شهر ما ببره شما لابی دارید با وجود بدهکاری بازیکن میخرید ما چی داریم؟! هم ندار هم بدون لابی خدا جای حق نشسته به امید خدا برنده میدان فجر ماست بحق مظلومیت این تیم و تیمهای مظلوم دیگه
    • آلاله ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      اولا‌به‌امید‌برد‌واینکه‌‌خدا‌تصمیم‌میگیره‌وهرکی‌بازی‌خوبی‌کنه‌میبره‌نه‌اینکه‌کسی‌که‌تازه‌جوجولیه
  • حسین ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    عشق است... زنده باد شاه فرهاد و همه استقلالی های عزیز هرجا هستن، به خصوص مردم خونگرم و نجیب و شريف و هنر دوست شیراز و استان فارس...
  • نادر ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    فقط حرفه مفت میزنی ما که بازیه زیبا وهجومی از استقلال نمیبینیم یه گله شانسی میزنن میکشن تو دفاع دیگه تا اخر دفاع میکنن.تیم باید هجومی بازی کنه موقعیت ایجاد کنه بهترین دفاع حملس .یک هیچ یک هیچ بردن که نشد فوتبال .استقلال باید طوری هجومی بازی کنه پرسه شدید کنه تا تو هر بازی پنج تا بزنه اون موقس که هوادار راضی میشه.نه اینگه یه گله شانسی بزنی بکشی تو دفاع تا اخر
  • میر ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    ببینید مصاحبه های مجیدی چقدر حرفه ای هست همیشه به تیم مقابل احترام میذاره و کوچکترین هوچیگری و متلک پرانی نمی کنه دقیقا برعکس سوگلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی