نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عیدی: نه قصد اعتصاب داریم و نه اعتراضی کردیم/ امیدوارم قبل از دربی پول بدهند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سه بازی خارج از خانه انجام دادیم و با توجه به شرایط، عملکردمان خوب بود.

مجید عیدی در مورد شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از پیروزی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، هر چند بارندگی اشکالاتی ایجاد کرد، اما در کل عملکرد خوبی داشتیم و سه امتیاز حقمان بود. همین شهرخودرو از آلومینیوم امتیاز گرفت. شاید این تیم به دلیل نداشتن تمام بازیکنانش ضعیف به نظر برسد، اما فراموش نکنیم تیمی که به ما باخت با همین نفرات از آلومینیوم مساوی گرفت.

وی با اشاره به بازی هفته چهارم مقابل فولادخوزستان تصریح کرد: سه بازی خارج از خانه انجام دادیم، اما عملکردمان بد نبود. امیدوارم در بازی با فولاد که رقابتی خانگی است سه امتیاز را گرفته و جایگاه تیم را بهتر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که سازنده تک گل تیمش مقابل پدیده بود در مورد پرداختی به بازیکنان گفت: هنوز هیچ پولی پرداخت نکرده‌اند البته قول‌هایی دادند و امیدوارم تا قبل از بازی با فولاد درصدی از مطالبات را پرداخت کنند تا با قدرت و روحیه وارد این بازی شده و برنده دربی خوزستان باشیم. ما نه قصد اعتصاب داریم و نه اعتراضی کردیم. منتظریم مسئولان این مشکل را بر طرف کنند و امیدوارم این اتفاق قبل از بازی هفته چهارم رخ دهد.

عیدی درخصوص انگیزه‌های این تیم گفت: آخرین تیمی بودیم که آماده‌سازی را آغاز کرد. از این رو زمان کمی داشتیم و هماهنگی و بدنسازی‌ها در همین بازی‌ها برای ما انجام شد. شاید به همین دلیل از ابتدای فصل تا الان هفته به هفته بهتر شدیم. از این رو این تعطیلی دو هفته‌ای هم به لحاظ تاکتیکی و هم بدنی به ما کمک می‌کند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و انگیزه‌های زیادی برای موفقیت تیممان داریم. می‌خواهیم هواداران پر شور این تیم را خوشحال کنیم.

وی با تمجید ازعملکرد تیم نفت را در سه هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: با توجه به این که مقابل سپاهان در اهواز به میدان رفتیم می‌توان گفت هر سه بازی را خارج از خانه انجام دادیم. از این رو کسب ۴ امتیاز از سه بازی واقعاً خوب است. با توجه به همه مشکلاتی که قبل از شروع فصل و در طول فصل داشتیم معتقدم تا اینجا عملکرد تیممان خوب بود و از این بهتر هم خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی