نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
۵ |
۴
چراغ سبز بازیکن کروات به باشگاه استقلال
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مذاکرات فشرده میان استقلال و بازیکن کراوت برای حل مشکلات مالی میلیچ به آجورلو چراغ سبز نشان داد.

هرویه میلیچ یکی از جمله نفراتی است که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی مدیران باشگاه استقلال نامش در فهرست طلبکاران دانه درشت این باشگاه قرار گرفته است.

علی رغم این که در دوره احمد مددی بارها به وی وعده پرداخت مطالباتش داده شد، اما این بازیکن بدون دریافت مطالباتش مجور شد تهران را برای همیشه ترک کند، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد او به واسطه تاخیر باشگاه استقلال از این مجموعه به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کند، اما وی تا این لحظه به فیفا شکایت نکرده و ترجیح می‌دهد به صورت توافقی با مدیران فعلی باشگاه به توافق برسد.

گویا چند روز قبل مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به منظور برطرف شدن مشکلات میلیچ با نماینده وی ملاقاتی داشتند تا در نهایت به یک توافق کلی دست پیدا کنند تا به صورت چند مرحله مطالبات این بازیکن کروات را پرداخت کنند.

میلیچ هم در جریان این مذاکرات کاملاً نرمش نشان داده و بعید است مشکلی بابت عدم توافق به وجود آید، از این رو پس از مراحل نهایی مذاکرات ظرف روزهای آینده قرار است مراحل پرداخت مطالبات این بازیکن از سوی باشگاه استقلال انجام شود.

نکته جالب اینجاست که میلیچ در جریان مذاکرات با مدیران حقوقی باشگاه استقلال برای آن‌ها پیغام فرستاده قصد ندارم مشکلی برای باشگاه به وجود بیاورم، هرچند در دوره قبلی مدیریت باشگاه رفتار مناسبی با من نداشتند، اما از آنجا که به هواداران استقلال علاقمند هستم، بدون اینکه شکایت کنم و باشگاه را تحت فشار قرار بگذارم ترجیح می‌دهم این مشکل برطرف شود.

چنانچه میلیچ بابت عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه استقلال شکایت می‌کرد رقم سنگینی حدود ۴۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت از سوی فیفا تعیین می‌شد که به این مبلغ هزینه دادرسی نیز اضافه می‌شد و ایناتفاق می‌توانست منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شود، اما میلیچ گزینه مذاکره و توافق را در دستور کار خود قرار داد تا ماجرا بدون حاشیه به اتمام برسد.

گفته می‌شود میلیچ امشب میهمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه ورزش خواهد بود و در این ارتباط توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باباالحمید الکیسه ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    بابا حمید به حساب باشگاه کیسه برای خرید خارجی گران قیمت و پرداخت بدهی خارجی ها ریخته کیسه در آرامش خریدهای گرون قیمت خارجی اش کنه و بدهی های کلان میلیچ و دیاباته و استراما و پادوانی بدون اینکه کیسه خطری تهدید کنه پنجره اش بسته بشه پرداخت کنند ولی برای پرداخت بدهی پول کالدرون و خرید خارجی پرسپولیس هیچ خبری نیست
    • پرسپولیس زلزله یک ریشتری ! ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      خدا هیچ خانواده ای رو بی سرپرست نکنه لنگی درسته باباتون همه کاری براتون کرد اما وظیفه مادر هم در این مواقع خطیر مشخص میشه حداقل یه پس اندازی برای مواقع اضطراری باید براتون کنار میذاشت هرچی بابا داد خوردین یه آب هم روی اون همین میشه دیگه
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    حالادیدیدکه نمیخوان بزارن پرسپولیس قهرمان بشه چرااستقلال این همه طلبکارداشت کوچیکش همین میلیچ ولی تونست بازیکن خارجی بگیره اماپرسپولیس یک طلبکارداشت نتونست پس این حرفاکشک فدراسیون دوست نداره پرسپولیس قهرمان بشه ولی همه کورخوندن پرسپولیس بازم قهرمان باموناظراست چون لیاقتشوداره
    • تاج کبیر ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      کافر همه را به کیش خود پندارد میخاین یه جام دیگه از الان براتون بذارن روتون خیییییلی زیاده حتی الاغ هم پی به راز قهرمانیاتون برده و حسودها رو شناخته حسرت جام آسیا مونده دل لنگیا حالا حالا بسوزین خدا جای حقه
  • محمد نوري اسطوره استقلال ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    مگه استقلال ميخواد بترکه با بازيکن خارجي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی