نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
داریوش شجاعیان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال هوادار با ابراز خرسندی از کار کردن با رضا عنایتی از انگیزه‌های خود را برای بازگشت دوباره به استقلال گفت.

داریوش شجاعیان پس از برتری 2 بر صفر هوادار مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: این پیروزی را به بچه‌ها و اعضای کادر فنی تبریک می‌گویم. خدا را شکر این قدم را محکم برداشتیم و امیدوارم این برد در ادامه لیگ تداوم داشته باشد و سه امتیازهای بعدی را نیز بگیریم.

وی در مورد پاقدم خوبش برای تیم فوتبال هوادار گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. البته بحث پا قدم نیست. کمک همه بچه‌ها بود و تک‌تک بچه‌ها زحمت کشیدند. مطمئن باشید این تیم در ادامه راه حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

هافبک تیم فوتبال هوادار درباره همکاری با غلامرضا عنایتی گفت: اول اینکه از هواداران استقلال به خاطر لطفی که در چهار سال گذشته به من داشتند، تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که شاگرد آقا رضا هستم و خوشحال‌تر از اینکه لباس تیم‌مان آبی است.

شجاعیان راجع به امیدهایش برای پایان دادن به بدشانسی‌های دوران حضور در استقلال، گفت: تمام سعی خود را انجام خواهم داد که روند خوب قبل از مصدومیت در استقلال را داشته باشم و خود را ثابت کنم تا یک بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کنم.

وی در مورد واکنش هواداران استقلال نسبت به جدایی‌اش از استقلال گفت: هواداران همیشه نسبت به من لطف داشتند. یکسری‌ها از جدایی من راضی و یکسری‌ها ناراضی بودند. هر دو طرف برای من قابل احترام هستند و امیدوارم استقلال در ادامه راه موفق باشد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره سفید شدن موها و ریش‌هایش گفت: یک جورهایی غصه زیاد خوردیم و پیر شدیم.

شجاعیان در واکنش به صحبت‌هایی که مبنی بر عدم بازگشت او به روزهای اوج بعد از دو مصدومیت رباط مطرح می‌شود، گفت: همیشه انتقادات و پیشنهادات بوده است و من نیز گوش دادم. شاید قضاوت‌ها و انتقادات بی‌جا خوب نباشد و امیدوارم نظر کسانی که اعتقاد داشتند به روزهای خوب باز نمی‌گردم را برگردانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی