نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نیمکت‌های لرزان در لیگ بیست و یکم/ تغییر سرمربی ۳ تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهارم لیگ برتر در حالی به پایان رسیده که تغییر نیمکت‌ها بسیار سریعتر از حد معمول شده است.

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی هفته های آغازین خود را سپری می کند که در چهار هفته ابتدایی سه تیم دست به تغییر مربیان خود زده اند این در حالی است که اهالی فوتبال ایران پیش از این تغییر زودهنگام مربیان در لیگ های عربی را نقد می کردند ولی حالا خود به شرایط بدتری دچار شده اند.

اولین باشگاهی که مربی اش را عوض کرد، شهرخودرو بود که تنها یک هفته به پای محمدرضا مهاجری ایستاد و مشهدی ها بعد از اتفاقات عدم سفر به سرچشمه برای بازی مقابل مس، مهاجری را برکنار و اکبر  میثاقیان را جایگزین او کردند. در حالی که مهاجری و میثاقیان به طور همزمان در تمرین شهرخودرو حاضر می شدند و حاشیه های زیادی به وجود آمد.

دیگر باشگاهی که سرمربی اش تغییر کرد، تراکتور بود. فیروز کریمی بعد از باخت مقابل پیکان و در حالی که سه شکست و یک برد در کارنامه اش به ثبت رسیده بود از سمت خود استعفا داد. البته او در کنفرانس بعد از بازی با پیکان از سامان نریمان جهان و محمدرضا اخباری انتقادهای زیادی کرده بود و برای همین اعلام کرد برنامه های زیادی برای بهبود شرایط تیمش دارد ولی وقتی کناره گیری کرد، به نظر رسید که این کار را به صورت اجباری انجام داده است.

باشگاه فولاد هم عبدالله ویسی را برکنار کرد. مربی که بعد از ۲ باخت پیاپی، یک برد و یک تساوی خارج از خانه کسب کرده بود ولی فولادی ها به قول خودشان با او قطع همکاری کردند. 

این تغییر زودهنگام مربیان در لیگ بیست و یکم در حالی اتفاق افتاده که اولین تغییر نیمکت ها در لیگ بیستم در هفته پنجم و با اخراج علیرضا منصوریان از تراکتور رخ داد ولی حالا این تغییرات سه هفته زودتر رخ داد که در نوع خودش یک رکورد عجیب و البته منفی محسوب می شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی