نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال و کنونی الغرافه بعد از درخشش در لیگ ستارگان هواداران آبی‌های پایتخت را فراموش نکرد.

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال در این فصل برای الغرافه قطر زیر نظر استراماچونی سرمربی اسبق آبی‌های پایتخت بازی می‌کند.

ستاره آفریقایی در این فصل از لیگ ستارگان در ۹ بازی ۶ گل برای الغرافه به ثمر رسانده و درخشش بی نظیری برای تیم قطری داشته است. در همین رابطه باشگاه الغرافه لحظاتی یک مصاحبه اختصاصی با این بازیکن انجام داد که در زیر می‌توانید این گفت وگو را بخوانید و تماشا کنید.

آیا هماهنگی و درخشش با الغرافه سخت بود؟

خیلی سریع با الغرافه هماهنگ شدم و درخشیدم چون از مربی(استراماچونی) شناخت خوبی داشتم. همچنین بازیکنان و مدیریت باشگاه استقبال خوبی از من کردند. من به اینجا آمدم تا به تیم کمک کنم و تمام این موارد باعث شد تا خیلی سریع با تیم هماهنگ شوم. 

وقتی در اولین بازی ات برای الغرافه گلزنی کردی چه احساس داشتی؟

درست است من در اولین بازی خودم با الغرافه گلزنی کردم و با گل من با نتیجه یک بر صفر برنده شدیم. همیشه گلزنی برای مهاجم خیلی خوب است و باعث می‌شود تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. دلیل اینکه در اولین بازی گلزنی کردم این بود که با تمام وجودم برای کمک به تیم آمده ام. هدف من به عنوان یک مهاجم کمک به تیم با گلزنی است.

باشگاه الغرافه کامنت یک هوادار استقلالی را از شیخ پرسید که سوال کرده بود: محبوب ترین مهاجم تاریخ از نظر تو چه کسی است؟ ما از ایران عاشق تو هستیم.

(باخنده) ممنونم از تمام هواداران. جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از هواداران باشگاه استقلال تشکر کنم. من دوران لذت بخشی را به همراه استقلال گذراندم و مخصوصا در زمان مربیگری استراماچونی بهترین دوران من بود. استرا باعث آمدنم به استقلال بود. از اینجا به تمام هواداران استقلال سلام می‌کنم.

معتقدم رونالدوی برزیلی بهترین مهاجم نوک تاریخ فوتبال است. بدون شک من بازیکنان دیگری را نیز دوست دارم ولی رونالدو را از همه بهتر می‌دانم.

قدردانی دیاباته از هواداران استقلال/ شیخ در زبان عربی هم راه افتاد

تنومندترین مدافع لیگ ستارگان چه کسی است؟ به نظرت بهترین بازیکن لیگ قطر چه کسی است؟

به نظرم تمام مدافعان خوب هستند. من به عنوان مهاجم باید مقابل این مدافعان بهتر عمل کنم. هنوز دو بازی نیاز دارم تا با تمام تیم‌ها بازی کنم. اما تا اینجای رقابت‌ها تمام مدافعان عملکرد خوبی داشتند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دادند. وظیفه من است که فرصت‌هایی را ایجاد کنم تا از مدافعان عبور کنم و گلزنی کنم.

نظرت درباره سبک بازی استراماچونی چیست؟ بازیکنان جوان تیم را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

من استراماچونی را از خیلی وقت پیش می‌شناسم. او فراتر از یک مربی است. سیستم بازی اش را خیلی خوب می‌دانم و دوست دارم زیر نظر او بازی کنم. او به من اعتماد کرد و به من خیلی کمک کرد. به همین خاطر من خوشحال زیر نظر او با سبک او بازی می‌کنم. بازیکنان جوان تیم نیز تلاش زیادی می‌کنند و در زمین تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

می‌گویند به زبان عربی خوب صحبت می‌کنی؟

(با خنده به عربی) بله من خوشحالم اینجا هستم. تلاش خواهیم کرد تا در الغرافه موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خدا لعنت کنه اونیو که باعث رفتن استراماچونی از استقلال شد
    • م ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      تیم رویایی شفررا نابود کردن، شفر را تمرین راه ندادن، بعد استراماچونی را راندن(در حالیکه پولش آماده تو حساب دوست سلطانی فر آقای خلیل زاده درترکیه بود) آخرین تیرشون این بود که 6 بازیکن آماده آسیایی استقلال با توجیه خرید بازیکن خارجی جایگزین، دم بازی الهلال از تیم بیرون کردن(شیخ، قائدی، نادری، فرشید، ریگی، میلیچ). یه روز کالچوپولی تو ایرانم اتفاق میافته و دیدن بازیکن، مربی و دلال و مسئولانی که میرن زندان دیدنی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی