نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۴
ببینید| نمایش استثنایی ستاره ایرانی در اروپا/ هت‌تریک در غوغای ۳۶ دقیقه‌ای
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در شب برتری تیمش مقابل ورس ریون بهترین نمایش فصل خود را داشت.

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را برای سومین مسابقه پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا با تیم رده هفتمی ورس ریون بازی کرد.

برخلاف ۴۵ دقیقه ابتدایی که جذابیت خاصی به همراه نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، در نیمه دوم هر دو مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک بازی درخشانی به نمایش گذاشتند که در این بین عملکرد شهاب زاهدی برابر ورس ریون فوق‌العاده بود.

شهاب زاهدی که در چهار مسابقه اخیرشان دو پاس گل در دو دیدار لیگ برتر اوکراین داده، دو گل در یک مسابقه جام حذفی به ثمر رسانده و در بازی اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا برابر زسکا صوفیه بلغارستان یک گل زده و یک پاس گل داده بود، امشب هم به روند استثنایی خود با یک نمایش عالی ادامه داد.

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۴۷ توپ ارسالی از جناح چپ زمین که با سانتر دقیق اللهیار صیادمنش به مقابل محوطه ۶ قدم آمده بود را با جای‌گیری مناسب و شوت سرضربِ بغل پای چپ تبدیل به گل کرد و زوریا لوهانسک را از ورس ریون پیش انداخت.

هنوز دو دقیقه از این گل نگذشته بود که ماکسیم لونیُو از میانه زمین پاس در عمق خوبی فرستاد که شهاب زاهدی با فرار سریع به پشت دو مدافع ورس ریون خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و با عبور از دروازه‌بان حریف و ضربه پای چپ زمینی از زاویه بسته، دومین گل زوریا لوهانسک را به ثمر رساند.

زوریا لوهانسک پس از دبل مهاجم ایرانی خود همچنان نبض بازی را در دست گرفته بود و موفق شد در دقیقه ۸۷ روی سانتر توپ از جناح چپ زمین و پاسی که با ضربه سر برای شهاب زاهدی آمده بود، با کنترل توپ زیبا و شوت روی پای این بازیکن دروازه ورس ریون را برای سومین بار باز کند و در آستانه برتری قرار بگیرد.

شهاب زاهدی پس از عملکرد درخشان مقابل ورس ریون و هت‌تریک برابر این تیم در دقیقه ۸۶ تعویض شد و اللهیار صیادمنش نیز که در نیمه اول یک کارت دریافت کرده بود، در دقیقه ۹۰ از زمین بیرون رفت و در نهایت زوریا لوهانسک هم توانست به برتری برسد.

تیم زوریا لوهانسک با پیروزی ۳ بر صفر در بازی خانگی امشب مقابل ورس ریون ۲۹ امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت لیگ برتر اوکراین، در رده سوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

شهاب زاهدی که یکبار در هفته سی و یکم(پلی‌آف) فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر اوکراین با پیراهن المپیک دونتسک مقابل لویو هت‌تریک کرده بود، امشب برای دومین بار در دوران بازی خود موفق شد مقابل ورس ریون سه گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شود.

زاهدی با سه گلی که در دیدار با ورس ریون به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خود در لیگ برتر اوکراین را به عدد ۶ افزایش داد و همراه با اللهیار صیادمنش در رده پنجم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اللهیار هم شهاب زاهدی واقعا عالی به امیدموفقیت های بیشتر
  • اورست ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    برام جالبه بازیکنی مث کاوه رضایی که یه ۹۰ دقیقه هم بازی نکرده دعوت میشه بعد بازیکنی که تو پنجتا بازی آخرش شیش گل و سه پاس گل ثبت کرده باید خط بخوره این خودش نشون دهنده آماتور و بی کیفیت بودن سرمربی ایرانه که خیلیا از رو تعصب نا بجا سنگشو به سینه می زنن
    • ابرام سیبیل ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      مهدی ترابی خیلی تابلوتره ، فعلا با بادمجون هیچ فرقی نمیکنه حتی گل محمدی هم از بازیش خیلی ناراضی هستش اما بازم به تیم ملی دعوت شده لنگی در تیم ملی ا ی تعداد خاصی سهمیه دارن و باید انتخابشون کنن الکی که دوارا اینقدر هواشونو ندارن
  • ام ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    بخدا با این بازیکنایی ایران داره یه مربی داخلی هم بود ایران به جام جهانی میرفت. واقعا برا تیم ملی ایران با این همه ستاره مربی تراز اول دنیا وجود نداشت. آخه اسکوچیچ کدوم رزومه قوی داره. تنها تیمی که واقعا میشد به عنوان حریف تو آسیا بهش نگاه کرد تیم کره جنوبی بود که با کره هم مساوی کرد. اسکوچیچ در حد تیم ملی نیست خدایی بردن تیم های آسیایی برا ما باید مثل آب خوردن باشه با این همه لژیونر وستاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی