از پست جدید مدیر استقلال شاخ درآوردم/ استقلال پارسال صددرصد از امسال بهتر بود/ نباید منتظر باخت پرسپولیس باشیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال گرچه توانسته امتیازات خوبی در این ۴ هفته کسب کند ولی بازی‌هایی که از این تیم دیدیم هیچ شباهتی به فوتبال زیبای تیم استراماچونی ندارد.

تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر از روز دوشنبه ۱۷ آبان دور جدید تمرینات خودش را استارت زد تا برای مسابقات هفته های پیش رو آماده شود. سعید مراغه چیان در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال، مدیریت جدید و آینده این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان درباره مسابقات لیگ در ۴ هفته ابتدایی چیست؟

ما تا به اینجای کار هیچ بازی خوبی از هیچ یک از تیم ها در لیگ برتر شاهد نبودیم.

شاید این به دلیل خروج تیم ها از دوران بدنسازی باشد؟

بله، برخی می گویند که چون ابتدای فصل است، تیم ها هنوز از وضعیت بدنسازی خارج نشده اند که من این را قبول ندارم و معتقدم چطور لیگ های اروپایی در هفته های ابتدایی و انتهایی هیچ تفاوتی با هم ندارند؟ تیم رئال مادرید یا بایرن مونیخ از همان بازی اول فوتبال زیبای همیشگیشان را به نمایش گذاشتند ولی در ایران اینگونه نیست. ما در این ۴ هفته از هیچ تیمی فوتبال زیبا ندیدیم و فقط یکسری کارهای معمولی را شاهد بودیم که بیننده تلویزیونی را راضی نمی کرد.

استقلال هم در این قاعده ای که می گویید می گنجد؟

بله! شما فوتبال استقلال در دورانی که استراماچونی در این تیم مربیگری می کرد را به یاد بیاورید. من شخصا فوتبال استقلال را دوست داشتم و بازیهای استقلال را با لذت نگاه می کردم و به خودم می گفتم که واقعا چقدر خوب تیمش را ساخته و پرداخته که این بازی زیبا را از تیمش می بینیم. البته این استقلال از نظر نتیجه خوب بوده و تا اینجا توانسته ۱۰ امتیاز بگیرد و در صدر جدول است.

بازی آخر مقابل فجر را چطور ارزیابی کردید؟

ما در دیدار آخر این شانس را داشتیم که هر سه تیم رقیب استقلال یعنی سپاهان، پرسپولیس و گل گهر در کسب نتیجه ضعیف عمل کردند وگرنه اگر آنها نتیجه خوبی می گرفتند آن وقت کار برای ما مشکل می شد. ما نباید در انتظار این باشیم که این تیم ببازد و آن تیم مساوی کند و بعد برویم بازی کنیم. استقلال باید برای خودش بازی کند. بگویند که ما می بریم و بروند و خودشان نتیجه بگیرند. اینکه بنشینیم که شاید سپاهان ببازد و پرسپولیس مساوی کند این برای ما خوب نیست.

خط دفاعی استقلال روی گلی که فجر زد مقصر بود؟

به نظر من روی گلی که از فجر خوردیم هم دفاع مقصر بود و هم دروازه بان. تا وقتی اشتباهی رخ ندهد که تیمی به گل نمی رسد. این قانون فوتبال است. در آن لحظه دیدم که حسینی هم سر خورد ولی باز هم جفت آنها مقصر بودند.

از پست جدید مدیر استقلال شاخ درآوردم/ استقلال پارسال صددرصد از امسال بهتر بود/ نباید منتظر باخت پرسپولیس باشیم

مدیریت آجرلو را ظرف این مدت چطور دیدید؟

آجرلو از وقتی که به استقلال آمده خیلی به تیم رسیدگی کرده است. مدیریت زمان آجرلو با زمان مددی را مقایسه کنید. مددی از روزی که آمد استقلال را نابود کرد. هم پایه ها را خراب کرد و هم خود استقلال را! تیم آب نداشت، غذا نداشت و این در حالی بود که تیم بزرگسال پارسال ما صددرصد از امسالمان بهتر بود ولی اینکه چرا نتوانست نتیجه بگیرد به خاطر حاشیه هایی بود که توسط مددی بوجود آمد و بین بازیکنان و مدیریت یا کادر فنی و مدیریت تفرقه افتاد. این بدی ها به یادگار ماند و من همیشه خواهم گفت. بعد این فرد را گذاشتند مدیر مجموعه ورزشی آزادی! کسی که نتوانست از پس یک باشگاه استقلال بربیاید چطور می خواهد مدیر بزرگترین مجموعه ورزشی ایران باشد؟ والله من از این موضوع شاخ درآورده ام. به ما ثابت شده که هر کس خوب کار می کند بیرون نشسته است و هر کس بد کار می کند از او حمایت می شود و پست می گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    ایشون که اینو میگه خود استرا هم 5 هفته اول باخت به علاوه دربی. تیم 99 درصد عوض شده جز خط دفاع و گلر
  • مسعود IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خدایی بازی که استقلال با استرا میکردخیلی زیبابود حتی خودآقای پروین وبعضی پیشکسوت های پیروزی هم میگفتن اما متاسفانه نتونستن نگهش دارن وفراری دادنش موندنش انقلابی تولیگ ایران ایجادمیکردمجیدی هم میخوادسبک استرا بره اما متاسفانه تاحالا نتونسته
  • نون به نرخ روز خور IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    اون موقع که مدیر آکادمی بودی دهنت بسته بود بازم پست میخوای؟ صندلی خالی توی باشگاه نیست اگه میخوای برو راهروی باشگاه رو طی بکش. بخدا قسم که ذره ای ارزش و احترام برای خودتون قائل نیستید
    • مازیار US ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      دوست عزیز، سعید مراغه چیان شاید از 15 سالگی و پیش از انقلاب بازیکن تاج بود و فوتبالیست بسیار خوبی هم بود که در سطح ملی به حقش نرسید. در ضمن در سابقه فوتبالش یک گل تاریخی پشت 18 به پرسپولیس هم داره. در کل ایشون از قدیمیهای استقلاله و حق داره که نظرشو بگه. الان هم حرف بدی نمیزنه و فقط میگه تیم مربی ایتالیایی بهتر بازی میکرد که فکر میکنم درست میگه. اینجور توهین کردن به یک پیشکسوت واقعی و کم حاشیه دور از انصافه.
  • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بی نماز رو از مسجد بیرون کردن رفت فلان شهر شد پیش نماز شرح حال این روزهای اقای ممدی
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    همیشه همینجوری بوده تیمهای مثل استقلال سپاهان وگل گهروفولاددراول فصل بدبازی میکونندولی نتیجه میگیرن چون بازیهای آسونشون روبازی میکنندولی پرسپولیس اول فصل قشنگ بازی میکنندولی نتیجه نمیگیران ولی چون قشنگ واروپای ومالکانه بازی مکندیواش یواش نتیجهادرست میشودوصدرنشین میشودوهمینجوری پرسپولیس آخرفصل قهرمان میشودنمونش استقلال فصل قبلی بافکری بدبازی میکردولی صدرنشین بودوهمشه میگفت مابدبازی میکنیم صدرنشینم ولی آخرش بازم کم آوردودوباره پرسپولیس قهرمان شدپس این فصل هم چیزی عوض نشده فقط اسم مربی عوض شده پارسال اول فکری بودبعدامجیدی ولی امسال اول مجیدی بعدامیشه فکری هیچی عوض نشده وچون چیزی عوض نشده بازم پرسپولیس قهرمان بلامناظرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی