نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
۰ |
۵
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 بحث بازیکن سالاری فقط به تیم ملی و ماجرای اخیر مهدی طارمی مربوط نیست در پرسپولیس و استقلال هم بارها و بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم.

تا جایی که حافظه مان یاری می‌کند همیشه در فوتبال ایران بازیکن سالاری داشتیم و حالا هم همان روال ادامه دارد. فقط شاید در مقطعی چند ساله کارلوس کی روش با مقوله ای به نام بازیکن سالاری مقابله کرد که البته تاوانش را هم یک جاهایی پس داد .کی ‌روش به خاطر خط زدن مهدی رحمتی کلی شعار در ورزشگاه‌ها شنید و بعدها هم که با هواداران پرسپولیس درگیر شد اما به هر حال حتی اگر از او بدمان بیاید، نمی‌توانیم کتمان کنیم که در تیم ملی با بازیکن سالاری مقابله کرد و طی هشت سالی که در این تیم بود حتی یک بازیکن جرات نکرد موقع تعویض شدن ناراحتی خود را نشان بدهد و یا واکنشی منفی داشته باشد.

بحث بازیکن سالاری فقط به تیم ملی و ماجرای اخیر مهدی طارمی مربوط نیست در پرسپولیس و استقلال هم بارها و بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم و این قضیه ریشه در تاریخ دارد همین استقلال در چند سال اخیر به شدت درگیر بازیکن سالاری بوده و دهها مثال می‌توان در این مورد زد که یک سری بازیکن هر کاری دلشان می‌خواست انجام دادند و حتی بعضی‌ها قراردادشان پاره شد و قرارداد جدیدی بستند. در پرسپولیس هم این اتفاقات را شاهد بوده و هستیم اما به هر حال این قضیه گاهی اوقات آن قدر حاد می‌شود که کاملا به چشم می‌آید و توی ذوق می‌زند.

در نهایت امیدواریم تیم ملی در بازی با لبنان و سوریه اسیر حاشیه‌های اخیر نشود و پایان داستان تلخ مهدی طارمی هم شیرین باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی