نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسئولان باشگاه سپاهان نشستی را برگزار کرد.

خبرورزشی - عصر چهارشنبه ۱۹ آبان‌ ۱۴۰۰ نمایندگان AFC با حضور در کمپ تمرینی تیم فوتبال باشگاه سپاهان از مرکز فنی ورزشی، زمین‌های تمرین، استخر و سایر امکانات تمرینی این تیم و سپس با حضور در ورزشگاه نقش جهان از آن بازدید کردند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در نشستی با مسئولان باشگاه سپاهان حاضر شدند. در این نشست لوزانوف پاول مدیر کمیته مسابقات AFC ضمن ابراز شگفتی از امکانات باشگاه سپاهان و شرایط ورزشگاه نقش جهان گفت: به باشگاه سپاهان بدلیل فراهم کردن چنین امکانات کامل و پیشرفته‌ای تبریک می‌گویم. ورزشگاه نقش جهان از جنبه‌های مختلف بسیار کامل است. امکانات این ورزشگاه و باشگاه شما، من را تحت تاثیر قرار داد. خصوصاً زمین چمن که کیفیت بسیار بالایی دارد. این امکانات شخصیت و ارزش باشگاه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

در ادامه این نشست هومن فیروزی معاون اجرایی باشگاه سپاهان اظهار داشت: ما یکی از با تجربه‌ترین مدیرعاملان باشگاه‌ها را داریم که یک دهه در این پست کار کرده و پس از جدایی نیز در فدراسیون فوتبال سمت دبیرکلی و مدیر تیم‌های ملی را بر عهده داشته است. در یک سال اخیر شرایط بسیار بهتر شده و این حاصل تدبیر و مدیریت میدانی مدیرعامل، حمایت‌های هیات مدیره و تلاش سایر اعضای باشگاه است.

عکس| تمجید مدیر AFC از امکانات باشگاه اصفهانی/ سپاهان آبروداری کرد

عکس| تمجید مدیر AFC از امکانات باشگاه اصفهانی/ سپاهان آبروداری کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فولاد مبارکه اصفهان ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    کل منابع و معادل فلزی خاورمیانه زیر دست این شل زرداست اینا با معادن فلزی این مملکت که ماله همه ایرانه به اینجا رسیدن کاری که قبلاً با منابع سیمانی نتونستن بکنن سیمان سپاهان
    • علی ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      به هیچ عنوان این چنین نیست که فقط پول باعث پیشرفت یک باشگاه بشود.وگرچند در تیم های پایتخت بسیاربیشتر ریخت وپاش شداما مدیریت بی ثبات باعث نداشتن امکانات ش هست.ومسئله ایی که برعکس دراصفهان هست.وبعدشم با الاینده هایی که کارخانه فولادتولید میکنه وهوای اصفهان رامضرکرده برای احادمردم پس حقشون هست خرج تیمشون بکنند.گرچند این کمک درسال سه الی چهار درصد میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی