جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
۰ |
۵
مسوت اوزیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسوت اوزیل ۳۳ ساله فرصت چندانی برای حضور در ترکیب فنرباغچه را نداشته و به دلیل ابراز ناراحتی از شرایطی که در در این تیم دارد بارها به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده است.

علی کوک، رییس باشگاه فنرباغچه، به مسوت اوزیل هشدار داد که منافع مالی را از فوتبال کنار گذاشته و تمرکزش را معطوف بازی کند. اوزیل در ژانویه ۲۰۲۱ تصمیم گرفت از آرسنال جدا شده و به باشگاه فنرباغچه ملحق شود اما شرایط آنطور که این بازیکن سابق رئال مادرید انتظار داشت پیش نرفته است.

این بازیکن ۳۳ ساله فرصت چندانی برای حضور در زمین در استانبول نداشته و به دلیل ابراز ناراحتی از شرایطی که در فنرباغچه دارد بارها به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که شرایط اخیر باعث ناراحتی رییس باشگاه فنرباغچه نیز شده است.

کوک در گفتگو با تلویزیون این باشگاه در پاسخ به سوالی درباره اوزیل اظهار داشت: «مسوت اوزیل از ابتدای این فصل بارها از نظر جایگاهش در فنرباغچه با روبین فان پرسی مقایسه شده است. اوزیل می‌خواهد بیشتر بازی کند. او نیاز دارد از حالا به بعد روی بازی‌اش تمرکز کند و منافع تجاری و مالی را کنار بگذارد. او باید به همکاری با فنرباغچه فکر کند.»

کوک در ادامه اضافه کرد: «سرمربی تیم ما هم باید به این نکته پی ببرد که چطور می‌تواند بهترین بازی را از اوزیل بگیرد. با وجود حرف‌هایی که رسانه‌ها می‌زنند، مشکلی در تیم وجود ندارد. مسوت خوشحال و راضی نیست چون نمی‌تواند به صورت ثابت و مداوم بازی کند.»

اوزیل در نیم فصل دوم ۲۱-۲۰۲۰ به دلیل مصدمیت در چند بازی غایب بود و نتوانست در ۱۱ بازی که در تمامی رقابت‌ها انجام داد نیز گلزنی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی