نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
درخواست عجیب هواداران از گل محمدی درباره وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری تنها ملی پوش پرسپولیس بود که در دیدار با لبنان در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت درحالی که مهدی ترابی و میلاد سرلک یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکردند.

شاید از نگاه کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا احمد نوراللهی عنوان بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد اما به گواه اغلب فوتبالی‌ها و کارشناسان داخلی وحید امیری به مانند اکثر اوقات به بهترین شکل ممکن در نقش آچار فرانسه تیم ملی ظاهر شد.

امیری که مثل بازی با کره جنوبی، در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفته بود به مانند آن بازی و زمانی که تیم ملی به گل احتیاج داشت، تبدیل به یکی از نیروهای هجومی تیم ملی شد و نتیجه این موضوع، تاثیرگذاری او روی هر دو گل بود. در شرایطی که احمد نوراللهی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شده است، نمراتی که سایت‌های آنالیز به امیری داده‌اند، نشان می‌دهد که عنوان بهترین بازیکن زمین حق او بوده است.

در فضای مجازی هم امیری سوژه انواع و اقسام تعاریف شده و جدا از مانور روی قدرت بدنی و میزان دوندگی عجیب این بازیکن، برخی کاربران از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند در صورت امکان، در بازی‌های پرسپولیس که بعد از آن اردوی تیم ملی برگزار می‌شود به این بازیکن بازی ندهد! تا او با استراحت کامل و تمام قوا در تمرینات تیم ملی حاضر شود!

اما نکته قابل تأمل در مورد وحید امیری سرگردانی اوست! این ستاره ملی پوش چه در پرسپولیس و چه تیم ملی فرصت زیادی برای بازی در پُست دلخواه خودش پیدا نمی‌کند.

او در پرسپولیس و تیم ملی بازی را به عنوان مدافع چپ آغاز می‌کند و سپس به خط میانی و بعضا حمله فرستاده می‌شود تا با قدرت دوندگی و پرسینگ خودش برای مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی فضاسازی کند. این سرگردانی نه به سود تیم ملی است و نه پرسپولیس.

یحیی گل محمدی البته می‌تواند از او در پُست اصلی خودش استفاده کند اما به نظر می‌رسد درخواست برخی هواداران پرسپولیس بیراه هم نباشد.

وحید امیری در ۳۳ سالگی و با این میزان از دوندگی آن هم پس از انجام ۲ بازی سنگین برابر لبنان و سوریه در معرض آسیب دیدگی قرار دارد و پیشنهاد استراحت دادن به او در دیدار با مس رفسنجان و استفاده به عنوان بازیکن تعویضی می‌تواند به ریکاوری بهتر این ملی پوش کمک شایانی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    مهم نیست که امیری بهترین بازیکن بوده یا نورالهی ، مهم این است که پرسپولیس بازیکن معمولی را به ستاره تبدیل می کند و بعضی تیمها ستاره ها را به بازیکن معمولی تبدیل می کنند
    • علی ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      اره شمسعلی همیشه حق با ضعیفه در مورد بازیکنهای جذب شده امسال لنگ هم دقیق داریم میبینیم که همین طوره
  • حسن صالحی ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    این یحیی که من میشناسم از دقیقه یک تا ۹۰ فیکس میزاره باری کنه
  • یوسف ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    شاید بد نباشه جای نورالهی هم امتحان بشه...جنگندگی...حرکت بین دو باکس...قدرت بازیسازی...
  • مهسا ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    نباید بزارن نه امیری نه سرلک نه ترابی دیگه بازی کنن تو تیم ملی ما خودمون تو بدترین شرایطیم دیگه بازیکن خسته وخدایی نکرده مصدوم قوز بالا قوزه
    • علی ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      رافرین به این نظر کارشناسیراه نجات لنگ=بازی نکردن امیری سرلک و(ترابی) تو تیم ملی
  • بردیا ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    پول بازیکن رو تیم میده ،وقتی لازم داره بازی نکنه که برای تیم ملی آماده باشه.این چه حرفیه!!!!
  • عباس تنگسیری فر ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    ماشاءالله به آقای امیری وتمام بروبچه های تیم ملی ،فرقی نمی کند نوراللهی یاهربازیکن بهترین بازیکن زمین شود ،اصل برموفقیت تیم
  • ❤perspolis❤ ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    ترکیب تیم ملیو ک میبینی نمیدونی پرسپولیسه یا تیم ملی پرسپولیسه سا کارخونه بازیسازی خاور میانه؟حالا اگه استقلالیا ی بازیکن مث ما داشتن تاحالا ستاره سومو زده بودن
    • رامین در ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      بعضی بازیکنانی که ستاره شدن در پرسپولیس مثل امیری وبیرانوند استقلالی ناب بودن دولت پرسپولیسی سابق خریدشون
  • عشق ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    ماشاالله وحید
  • ج ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    پیراهن تیم ملی پوشیدن لیاقت میخواهد بهترین بازیکن تیم ملی بشی چه افتخاری دمت گرم وحید امیری وطن پرست
  • قرمزته ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    دقیقا کدوم پرسپولیسی گفته بازیش نده؟؟ هرکه گفته هم متلک اومده. بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی نابود میشن و نایی برای باشگاه ندارن. اونا بازیکن پرسپولیس هستن. حق پرسپولیس و هوادارن پرسپولیس هستند اسکوچیچ باید از محمدی و ترابی مقابل سوریه در سمت چپ استفاده کنه تا وحید استراحت کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی