نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
علی دایی و محمد مایلی کهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در سال های گذشته اختلافی میان مایلی کهن و علی دایی به وجود آمد که با وساطت رئیس وقت فدراسیون فوتبال حل و فصل شد.

پس از حمایت علنی علی دایی از مهدی طارمی و بازیکنان تیم ملی، خیلی ها به او خرده گرفتند که در دوران خودش با سرمربی وقت تیم ملی مشکل پیدا کرده بود.

منتقدان ماجراهای علی دایی و مایلی کهن را برملا و از این طریق سعی کردند ماجرا را طور دیگری جلوه بدهند.

در این باره اما نادر فریادشیران دستیار مایلی کهن در تیم ملی ۹۸ گفته بود؛ «علی دایی در دوره ای به باشگاه السد رفت و همان زمان بازیکن تیم ملی هم بود. آقای جو بونفرر سرمربی السد به علی گفته بود اگر من مربی تیم ملی ایران باشم، این تیم را به جام جهانی می برم. دایی هم این حرف را در تهران گفت و به گوش آقای مایلی کهن رسید که باعث شد ناراحت شود. مثل این است که سردار الان در مصاحبه ای بگوید مربی زنیت گفته اگر من جای اسکوچیچ را بگیرم، ایران را به جام جهانی می برم. ‌آقای مایلی کهن گفت بهتر است دایی را مدتی دعوت نکنیم. چند بازی دوستانه داشتیم که علی دعوت نشد. بعد از آن آقای داریوش مصطفوی رئیس فدراسیون فوتبال به مایلی کهن گفت علی برگردد و یک طوری مشکل حل شود. مایلی کهن گفت یک نامه بنویسد. مصطفوی هم یک نامه داد و گفت این را دایی نوشته. بعدا ما فهمیدیم که این نامه فیک بود! البته علی هم به تیم ملی برگشت.»

تصویری کمتر دیده شده از مایلی کهن و علی دایی/ اصل ماجرای اختلاف سرمربی تیم ملی با دایی چه بود؟

در هر حال تصویری قدیمی از علی دایی، مایلی کهن و ملی پوشان وقت داریم که کنار هم تمرین و روزگار خوشی را سپری می کردند. جالب است که داستان های تیم ملی ۹۸ هنوز آنقدر جذاب است که با رخ دادن هر حادثه و حاشیه ای، خیلی ها به یاد آن دوره می افتند و به این بهانه یادی از مایلی کهن می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    مایلی کهن ادای مربیان با نظم و دیسیپلین رو درمیاره فقط ... زورش به گنده های مث عابدزاده و دایی و شاهرودی که چپ و راست حالشو میگرفتن نمی رسید عوضش می رفت سر یازیکنای نجیب استقلال مث زرینچه ، پاشازاده و .... عقده گشایی می کرد.
    • فوتبال پاک ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      هنوز هم مشخص نکردن ایشون با صفر روز سابقه مربیگری چطوری سرمربی تیم ملی شدن در حالیکه کلی پیشکسوت و مربی بزرگ اون موقع داشتیم ؟!!
    • شمسعلی ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      نه که جلال طالبی خیییییلی مربی بود ؟! جام جهانی که مهمترین آوردگاه فوتباله مثل آب خووووردن نشست رو نیمکت تیم ملی، مایلی کهن حداقل در جام ملتها یه کارنامه موفق از خودش بجا گذاشت جلال طالبی کی و کجا مربی بوده و هست؟ حالا زرینچه بازیکن خوبی بود ولی در پستش ترافیک بازیکن خوب بود ولی ....ولی پاشازاده در کل دوران ورزشیش یه بازی خوب که چی بگم، یه حرکت خوب داشت اینم در بازی استرالیا، شوت بازیکن استرالیا توپ رو کوبید به سرش! همچین میگن پاشازاده، انگار دارن راجع به ماتیاس سامر یا کاناوارو حرف میزنن خخخخخخ حق دارین در برهوت بی بازیکنی بودییین و هستییین
  • شهرام ستاری ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    آخه مایلی کهن در حد و اندازه یه انگشت کوچک شهریار فوتبالی ایران نیست که.مایلی کهن رو در خارج کی میشناسه.در حالی که هر جام نام ایران برده میشه همه ذهنها معطوف به دایی میشه.اعتبار فوتبال ایران=علی دایی کبیر
  • شهرام ستاری ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بزرگترین آرزوی زندگیم این بود که علی دایی رو از نزدیک ببینم و یه امضا ازش بگیرم.حیف و صد حیف که نشد و در دلم موند.ای خدااااا
  • فرزاد ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    استاد مایلی کهن از آن دسته مربیانی است که حرف حق را میزد ولذا قابل احترام است ، درود بر شما استاد بزرگ .
  • ami ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    who gives a fuck about myellikgoovann and why are you bringing up an old feud ?are you trying to stir shit in here or have nothing else to write and need to justify your pay check by getting click-چه کسی به myellikgoovan دیوانه لعنتی می‌زند و چرا یک دشمنی قدیمی را مطرح می‌کنید، آیا می‌خواهید در اینجا جنجال ایجاد کنید یا چیز دیگری برای نوشتن ندارید و باید چک حقوق خود را با گرفتن طعمه کلیک توجیه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی