هوشنگ نصیرزاده
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: کریمی فنی‌ترین مربی ایران است، اما اطرافیانش را درست انتخاب نمی‌کند.

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور و همچنان اشکالاتی که از نظر او به فیروز کریمی وارد مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*در حال حاضر زوانیمیر سولدو به عنوان گزینه جدی مطرح شده، اما هر زمان که او به مقصد تبریز سوار هواپیما شد یعنی کارمان را انجام داده‌ایم؛ در غیر این صورت خیر. هم اکنون مربی ایرانی که مورد قبول عام باشد، کم است.

کریمی فنی‌ترین مربی ایرانی است اما یک اشکال دارد؛ اینکه یک اشتباه را پی در پی تکرار می‌کند و این اشتباه که انسان عاقل باید از آن دوری کند این است که افرادی را دور خود جمع می‌کند که می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. کریمی به فکر این نیست افرادی را بیاورد که به باشگاه کمک کنند بلکه افرادی را می‌آورد که باشگاه به آن‌ها کمک کند. کریمی حتی حاضر نیست یک بدنساز خوب با خودش بیاورد مثلاً هرچقدر می‌گوییم این بدنساز که آورده‌اید مناسب کار ما نیست دفعه بعد و سال بعد دوباره همان بدنساز را می‌آورد.

کریمی دنبال بازیکنان قدیمی و مسن است؛ حتی بدنساز هم با خودش نمی آورد/ این مربی وقت نمی کند لیگ را ببیند!

*فیروز کریمی نمی‌خواهد یک چیزهایی را قبول کند. خیلی خوب است که انسان در حد سنی نو بماند. باز هم تاکید می‌کنم از لحاظ قابلیت‌های فنی فکر نمی‌کنم کسی بتواند در ایران به گرد پای کریمی برسد.

*کریمی مدام بازیکنانی را به ذهن می‌آورد که دیگر سن و سالی از آن‌ها گذشته و به قول معروف قدیمی هستند. نمی‌خواهم اسم بیاورم، اما هنوز بازیکنان قدیمی در ذهن او هستند و به نظر من کریمی فرصت نمی‌کند لیگ را ببیند تا ۴ بازیکن جدید را شناسایی کرده و آن‌ها را بیاورد، در غیر این صورت اتفاقاً کار کردن با فیروز کریمی، هم لذت‌بخش است و هم اینکه او مربی شجاعی محسوب شده و هم گل زدن به تیم‌های او خیلی سخت است، اما اطرافیانش را خوب انتخاب نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیا ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    شهر که شلوغ بشه هوشنگ نظر فنی میده. این بنده خدا که با رانت اومده تو فوتبال حالا به جایی رسیده که از فیروز کریمی که به گواه همه فوتبالیا یکی از فنی ترین مربیاست ایراد فنی میگیره بابا بزارید فوتبال نفس بکشه چسبیده ها
  • علی ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اقا یه برنامه بیاد انالیز کنه کریمی رو مام بفهمیم کجا به گرد پاش نمیرسن از نظر فنی ما که چیزی نمیبینیم جز استعفا و سقوط، فیروز اصلا کلاس مربیگیری میره؟
  • سفید ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    با احترام، دیگه این سالها آقا فیروز باید دور فوتبال و حتی برنامه فوتبالی رو هم خط بشکه و در برنامه های تلویزیونی خودشو جا کنه که چشمه هایی از طنز و کمدی هم سالهاست از خودش نشون داده. بی رد خود موفقیتش تضمینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی