مهدی مناجاتی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وقتی بازیکن تیم ملی اینگونه گلایه می‌کند، یعنی وضعیت خوب نیست. اگر شرایط خوب بود همه تعریف می‌کردند.

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران درباره گلایه بازیکنان تیم ملی نسبت به دریافت نکردن پاداش‌ها، کمبود لباس‌ها و پشتیبانی ضعیف فدراسیون فوتبال به نکته های زیر اشاره کرد:

*بعید می دانم فدراسیون فوتبال تا این اندازه بودجه کمی برای این تیم در نظر گرفته باشند که حتی بازیکنان ما درباره لباس به مشکل بخورند. پوشیدن لباس خوب به بازیکن روحیه می‌دهد و سبب افتخارش می‌شود. باید این مشکل سریع‌تر برطرف شود تا وقتی سرمربی تیم می‌خواهد ایرادی از بازیکن بگیرد، وی توجیه نکند آستینم تنگ یا لباسم گشاد بود.

*برخلاف ادعاهای شهاب عزیزی‌خادم در روزهای ابتدایی حضورش در فدراسیون فوتبال نسبت به تامین منابع مالی گسترده، پست اخیر بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد مشکلات زیادی در این مجموعه وجود دارد. آدم هر جایی می‌رود روزهای اول، قول‌های زیادی می‌دهد. اگر به این قول‌ها عمل کند، وظیفه‌اش را انجام داده در غیر این صورت به فوتبال، بازیکنان، کادرفنی و هواداران ظلم کرده است.

*وقتی بازیکن تیم ملی اینگونه گلایه می‌کند، یعنی وضعیت خوب نیست. اگر شرایط خوب بود همه تعریف می‌کردند. دست بازیکنان ما به دهان‌شان می‌رسد. ببینید چه قولی به آنها داده‌اند که عملی نشدنش، صدای بازیکن را درآورده است. در این وضعیت جای اینکه فوتبالیست فکرش به تمرین و افتخارآفرینی برای تیم ملی باشد، باید مدام در خصوص ایرادها و مشکلات صحبت کند. مردم و کشور برای این بچه‌ها عزیز هستند اما باید بازیکن برای کسب افتخار، باید جان و توانی داشته باشد.

*کاری به اسکوچیچ ندارم اما نباید از ساحل عاج یا مجمع الجزایر سه پهلو یا چهارپهلو مربی بیاوریم زیرا دل مربی ایرانی بیشتر از خارجی‌ها برای تیم ملی می‌سوزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    جناب سرهنگ عزیز اقا مهدی مناجاتی مشکل مربی اینه که بیسواده وگرنه همه دوست دارن مربی ایرانی رو نیمکت باشه . شما یک مربی ایرانی اسم ببر که در حد برانکو و شفر و استراماچونی و کالدرون باشه . تازه اینا مربیان درجه ۳ دنیا هستن نه درجه یک و ۲
  • 000 ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    یک سوال از جناب عزیزی خادم بپرسید که جواب یک کلمه ای داشته باشه. بی اغراق سه چهار دقیقه طول میکشه تا با لفاظی برسن به اون جواب یک کلمه ای. یعنی انقدر خوششون میاد فقط حرف بزنن که نگو. اون هم حرفهایی که انصافاً نیازی نیست. و بقولی فقط دارن خودشونو پرزنت میکنن.
  • مسعود ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اقای عزیزی خادم اگر براتون سخته که امکانات رفاهی برای بازیکنا فراهم کنی بگو ما مردم یه گل ریزون کنیم تا 5 ستاره شما جریهه دار نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی