نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
صعود فرانسه به جام‌جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانسوی‌ها در شبی که شکستی سنگین را بر قزاقستان تحمیل کردند، همراه با بلژیک جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آوردند.

در آخرین دیدارهای هفته نهم و ماقبل پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا، فرانسه شنبه شب میزبان قزاقستان بود و با نتیجه ۸-۰ پیروز شد.

امباپه در دقایق ۶، ۱۲، ۳۲ و ۸۷، بنزما در دقایق ۵۵ و ۵۹، رابیو در دقیقه ۷۵ و  گریزمن در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی برای خروس‌ها گلزنی کردند تا آنها با ۱۵ امتیاز و قطعی کردن صدرنشینی خود در گروه D، صعودشان را به جام جهانی مسجل کنند.

در دیگر دیدار این گروه نیز فنلاند با نتیجه ۳-۱ از سد بوسنی‌وهرزگوین گذشت و با ۱۱ امتیاز، به جایگاه دوم جدول گروه صعود کرد.

صعود فرانسه به جام‌جهانی


در گروه E بلژیک با نتیجه ۳-۱ بر استونی غلبه کرد. بنتکه در دقیقه ۱۱، کاراسکو در دقیقه ۵۳ و تورگان اِزار در دقیقه ۷۴، گل‌های شاگردان مارتینس را به ثمر رساندند و سورگا در دقیقه ۷۰ دروازه شیاطین سرخ اروپا را گشود. بلژیکِ ۱۹ امتیازی صدرنشینی خود را در این گروه قطعی کرد و مسافر جام جهانی شد.

در بازی دیگر این گروه نیز ولز با نتیجه ۵ بر یک مقابل بلاروس پیروز شد و در فاصله یک مسابقه تا پایان دور انتخابی، جایگاه دوم جدول گروه را به خود اختصاص داد.

صعود فرانسه و بلژیک به جام‌جهانی/ هلند کامبک خورد تا فعلاً صعود نکند


هلند هم در شبی که مهمان مونته‌نگرو بود، با تساوی ۲-۲ متوقف شد. دپای در دقیقه ۲۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ برای لاله‌های نارنجی گلزنی کرد و هلند را در آستانه صعود زودهنگام قرار داد، اما ووکوتیچ در دقیقه ۸۲ و ووینویچ در دقیقه ۸۶ گل‌های مونته‌نگرو را به ثمر رساندند.

صعود هلند به جام‌جهانی


در سایر دیدارهای گروه G، ترکیه با نتیجه ۶-۰ جبل‌الطارق را در هم کوبید و با ۱۸ امتیاز، در رده دوم جدول گروه قرار گرفت. تقابل نروژ و لتونی هم به تساوی بدون گل انجامید. در این گروه هلند با ۲۰ امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی