نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
۳ |
۴
فرق دنی آلوس با لژیونرهای استقلالی و پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتماً در اخبار خوانده اید که دنی آلوس به خاطر شرایط اقتصادی بد باشگاه بارسلونا تقریباً به صورت مجانی به این تیم برگشته است.

فرهاد اشراقی؛ طبق قوانین فوتبال اسپانیا بازیکنان باید مبلغی را در قرارداد خود قید کنند به همین دلیل در قرارداد دنی آلوس آمده که هفته ای یک یورو از باشگاه بارسلونا بگیرد. در واقع می‌توان گفت او کاملاً مجانی به تیم سابقش برگشته تا در یک شرایط سخت به این تیم کمک کند.

دنی آلوس که از سائوپائولو برزیل به بارسا برگشته هنوز هم در فوتبال جهان بازیکنی درجه یک و مطرح محسوب می‌شود اما حداقل در این مقطع زمانی به پول پشت پا زد و ثابت کرد که از بچگی یک بارسایی به تمام معنا بوده! درست برخلاف بازیکنانی که به دروغ می‌گویند از بچگی پرسپولیسی یا استقلالی بودیم اما حاضر نمی‌شوند حتی ۱۰۰ میلیون تومان در یک قرار داده چندین میلیاردی به باشگاه محبوب خود تخفیف بدهند.

 در همین استقلال و پرسپولیس بارها دیده‌ایم که بازیکنی با ادعای عشق و تعصب به تیم خود برگشته و بالای ۱۰ میلیارد تومان پول گرفته است فقط تصور کنید اگر همین حالا لژیونرهای پرسپولیسی و استقلالی یا بازیکنان سابق این تیم بخواهند برگردند با چه عدد و رقمی بر می‌گردند!؟

آلوس نشان داد عشق و علاقه به این نیست که شما از بچگی پرسپولیسی یا استقلالی بوده باشید بلکه در عمل باید عشق خود را به یک تیم ثابت کنید. هواداران بارسلونا مسلما این حرکت دنی آلوس را فراموش نخواهند کرد بازیکنی که هنوز هم از نظر فنی می تواند به تیم خود کمک کند و مسلما تجربیات ارزشمندی دارد. مشابه این حرکت را چند سال قبل در باشگاه یوونتوس شاهد بودیم که این تیم را به دست دوم فرستادند اما ۷ بازیکن اصلی از جمله دل پیرو و بوفون در یوونتوس ماندند و این تیم را در دسته دوم همراهی کردند تا یادگاری تاریخی از خود برجای بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    چه مقایسه مسخره ای،خب دنی آلوز با سنی که داره مشخصه از خداشه برگرده به یکی از بزرگترین تیمهای دنیا،درضمن فراموش نکنیم این مبلغ قرارداد بخاطر ممنوعیت های مالی فوتبال اروپاست که بخاطر پرشدن سقف مالی بارسا،مجبور شدن اینجوری قرارداد ببندن.تعجب میکنم این نوع نوشتن ها با چه هدفی منتشر میشه،انگار بدتون نمیاد دعوای سرخابیا رو بیشتر کنید
  • پولکی بی وفا ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    وفاداری فقط فرانچسکو توتی وفاداری فقط پائلو مالدینی وفاداری فقط عمو اصغر حاجیلو وفاداری فقط علی پروین
  • سروش ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    باید این رو هم در نظر گرفت که تو این سالها دنی آلوز کلی پول به جیب زده که البته حقش هم بوده، مشکلی از این بابت نداره، ولی بازیکنان ما با توجه به شرایط اقتصادی مملکت و پرداختی های باشگاهها حتی اگه بخوان هم نمیتونن اینکار رو کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی