نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرتغال - صربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسپانیا با شکست سوئد راه خودش را به سوی جام‌جهانی باز کرد، در حالی که پرتغال با شکست مقابل صربستان فعلاً راهی پلی‌آف شد و مشخص نیست کریستیانو رونالدو و یارانش را در جام‌جهانی ببینیم.

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، تیم‌های ملی اسپانیا و صربستان با شکست سوئد و پرتغال جواز حضور در قطر را کسب کردند.


در گروه A انتخابی جام جهانی، پرتغال که مقابل صربستان به یک تساوی برای صدرنشینی و صعود نیاز داشت، در لیسبون ۲-۱ شکست خورد. سانچس در دقیقه ۲ اولین گل بازی را برای پرتغال زد، اما تادیچ در دقیقه ۳۳ و میتروویچ در دقیقه ۹۰ گل‌های صربستان را زدند تا این تیم راهی جام‌جهانی شود و پرتغال به پلی‌آف برود.

در دیگر بازی این گروه هم جمهوری‌ایرلند با ۳ گل از سد لوکزامبورگ گذشت. دافی، اوگبنه و رابینسون در دقایق ۶۷، ۷۸ و ۸۸ برای ایرلند گل زدند.

صربستان با ۲۰ امتیاز صدرنشین این گروه شد و به جام‌جهانی رسید، در حالی که پرتغال ۱۷ امتیازی به پلی‌آف رفت.

اسپانیا و صربستان راهی جام‌جهانی شدند/ رونالدو فعلاً در پلی‌آف؛ فوق‌ستاره به جام‌جهانی نمی‌رسد؟


در گروه B هم اسپانیا با یک گل از سد سوئد گذشت تا صعودی کم‌دردسر به جام‌جهانی داشته باشد. ماتادورها تا دقیقه ۸۶ برای گلزنی صبر کردند و در این دقیقه بعد از برخورد شوت اولمو به تیر دروازه، موراتا دروازه حریف را گشود.

یونان و کوزوو در دیگر بازی این گروه در پایان به تساوی ۱-۱ رسیدند.

اسپانیا با بردی که کسب کرد ۱۹ امتیازی شد و مستقیم به جام‌جهانی رفت، در حالی که سوئد ۱۵ امتیازی باید در پلی‌آف شانسش برای صعود را امتحان کند.

اسپانیا و صربستان راهی جام‌جهانی شدند/ رونالدو فعلاً در پلی‌آف؛ فوق‌ستاره به جام‌جهانی نمی‌رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این گندیه که فیفا به بار آورد. در بازی رفت با صربستان که 2-2 مساوی تمام شد رونالدو یه گل زد که 2 متر هم از خط دروازه گذشته بود ولی دفاع صربستان از توی دروازه توپ رو تکل زد به بیرون از اونجا که طبق معمول داور و کمک داور کمی کور بودند گل رو قبول نکردند و چون اون موقع فیفا گفته بود چون همه کشورها تکنیک وی ای آر ندارند در هیچ کدوم از مسابقات مقدماتی نباید از وی ای آر استفاده بشه این گل صحیح مورد بازبینی قرار نگرفت بنابراین بازی که پرتغال باید 3-2 برنده میشد مساوی شد که در اون صورت حتی با باخت امروز هم باز هم پرتغال 1 امتیاز بیشتر از صربستان می داشت و مستقیم راهی جام جهانی میشد! فیفا بعدا از این اشتباه خودش برگشت و وی آی آر در جاهایی که تکنیکش بود اعمال شد. از خبر ورزشی هم می خواهیم که حتما در یک مقاله به این اشتباه و حماقت بزرگ فیفا که ممکنه به قیمت حذف پرتغال و رونالدو از جام جهانی بینجامه که ممکنه کلی از هیجان جام جهانی کم کنه بپردازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی