نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
من پیراهن طارمی را نخواستم/ امیدوارم مهدی برگردد و باز هم گل بزند/ خوشحالم که شکست لبنان باعث شادی ایرانی‌ها شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: طارمی اسطوره تیم ملی فوتبال ایران است و امیدوارم هرچه زودتر دوباره به جایگاه خودش در تیم ملی برگردد.

اللهیار صیادمنش در دقایق پایانی دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفت. این بازیکن که در حال حاضر عضو باشگاه زوریا لوهانسک در اوکراین است در هنگام ورود به زمین با پیراهن شماره ۹ که در همه این مدت بر تن مهدی ‌طارمی بود وارد زمین شد. ظاهرا این بازیکن علاقه زیادی به شماره ۹ دارد چون در تیم‌های پایه فوتبال ایران در رده نوجوانان و جوانان نیز همواره با پیراهن شماره ۹ در ترکیب تیم ایران به میدان رفته و در حال حاضر نیز با شماره ۹۰ که ترکیبی از عدد ۹ و صفر است برای زوریا بازی می‌کند. همین موضوع این شائبه را بوجود آورد که صیادمنش خودش خواسته است لباس مهدی را در نبود او بپوشد و همین امر گویا ناراحتی طارمی را در برداشته است..

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره دلیل پوشیدن شماره ۹ در دیدار با لبنان و مصاف مقابل سوریه اظهاراتی را مطرح کرده است:

پس از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شدی و به میدان هم رفتی؟

بله. خوشحالم که توانستم نظر سرمربی تیم‌ ملی را جلب کنم و در این اردو در جمع بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشم.

این هفته‌ها در لیگ برتر اوکراین و لیگ اروپا خوب گل می‌زنی ولی چرا در بازی با لبنان برای دقایق کمی‌در ترکیب تیم ملی قرار گرفتی؟

این تصمیم کادر فنی بود و من تابع نظر آنها هستم. آقای اسکوچیچ دستوراتی قبل از ورود به من دادند که باید آنها را در زمین اجرا می‌کردم. خیلی خوشحال شدم که در پایان توانستیم لبنان را شکست بدهیم. چون قطعاً اگر این ۳ امتیاز را نمی‌گرفتیم تا حدی تیم‌مان تحت فشار قرار می‌گرفت.

خیلی‌ها منتظر باخت تیم ایران بودند. خودت چه فکری می‌کردی؟

بله شرایط طوری بود که اینگونه به نظر می‌رسید ولی من مطمئن بودم که برنده زمین را ترک می‌کنیم. یک برد استثنایی بود که شنیدم خیلی از مردم ایران بابت این پیروزی خوشحال شده بودند.

من پیراهن طارمی را نخواستم/ امیدوارم مهدی برگردد و باز هم گل بزند/ خوشحالم که شکست لبنان باعث شادی ایرانی‌ها شد

چرا شماره ۹ را پوشیده بودی؛ مگر این شماره پیراهن مهدی طارمی نبود؟

این شماره از سوی کادر فنی به من داده شد و من درخواست پوشیدنش را ندادم. ظاهراً بر اساس قوانین AFC بازیکنان باید براساس تعداد نفرات تیم ملی شماره‌های خود را انتخاب کنند. مثلاً من نمی‌توانستم در این بازی شماره ۸۸ یا ۹۹ یا هر شماره دیگری را غیر از آنچه AFC در نظر گرفته بود بر تن کنم.

پوشیدن پیراهن طارمی چه حسی داشت؟

من قبلا هم با این شماره زیاد بازی کرده بودم ولی خب مهدی طارمی اسطوره حال حاضر فوتبال ایران است که البته جایش در این اردو حسابی خالی است. امیدوارم آقا مهدی هر چه زودتر به جمع بازیکنان تیم ملی برگردد و باز هم برای کشورمان گلزنی کند.

برای مصاف مقابل سوریه آماده هستید؟

بله؛ ما در این مدت بعد از بازی با لبنان تمرینات منظمی‌روی تاکتیک تیمی‌سوریه داشتیم و کادر فنی درباره ریز مسائل تاکتیکی این دیدار با همه بازیکنان تمرین کرده اند. انشاءالله این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم تا جمع امتیازاتمان برای قطعی شدن صعود به جام جهانی بیشتر شود.

در این دیدار در ترکیب اصلی بازی می‌کنی؟

اصلاً از این موضوع خبر ندارم ولی با تمام وجود آمادگی دارم تا اگر در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفتم با همه وجودم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صسادمنش عالی ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    صسادمنش عالی
  • علی ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    پیراهن تیم ملی مال شخص خاصی نیست هرکسی لیاقتش داشته باشه میپوشه
  • محمدطاها ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    در‌ هر مسابقه انتخابی جام جهانی یک لیست بیست و سه نفره باید اعلام شود و شماره ها باید یک تا بیست و سه باشد شماره باشگاهی نیست که براش بایگانی کنند بنابراین صیادمنش ناگزیر شد از شماره نه استفاده کند بعید است که طارمی بابت این موضوع ناراحت شده باشد..طارمی اگر میخواد جایگاهش رو تو تیم ملی به راحتی از دست نده باید حواسش جمع باشه و از حاشیه دوری کند و گرنه اگر دیر بجنبد بازیکن باکیفیت و با استعدادی مثل صیادمنش که در حال حاضر شماره پیراهنش رو گرفت به زودی جایگاه فیکسش رو تصاحب میکند..صیادمنش فوق‌العاده بازیکن باکیفیت و خوبیه،اگر به درخشش بی نظیرش ادامه بده پتانسیل بازی تو یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی رو دارد..
  • بی نام ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آفرین به شما شیر مردان که بازی رو بردین دلمون شاد کردین
  • لرنژاد ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    در مدت کوتاه حضورش چند حرکت انفجاری و تکنیکی کرد آینده از مال اوست فرزند مازنی
  • ع ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    درودبرصیادمنش طارمی یاید ازصیادمنش الگوبگیره ویادبگیره ادب واخلاق واحترام به استادوسرمربی رورعایت کنه وگرنه نوکیسه وتازه به دوران رسیده درنهایت محکوم به شکست میباشد حالا دیگه مالک شماره ۹ هم شده
  • ایرانی اصل ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فقط طارمی!
  • حمیدعلوی ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    صیاد منش منو یاد فکری میندازه همانطور که کارلوس کیروش هم منو یاد فکری مینداخت از خبر ورزشی ممنونم که همیشه منو یاد فکری میندازه
  • احمدرضا ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اولا که اسطوره تیم ملی فوتبال دیگه الان یه نوع ماهیه ... ، بعدا : حرفتو بزن ...
  • ابول ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فقط طارمی کامل کننده ی تیم باابهت ملی طارمی باغیرت
  • فرساد ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حالا همه جو درست میکنن.اقای طارمی حرفه ایی تر ازاین حرفاست بابت این‌موضوع ناراحت بشه..اگرم حرفی زد رو غرور ایرانیش بود بعدم همه چی تمام شد و بازیا بعدی هم هستن.بابا تمام کنین ماشالا انقدر هم شما هم مردم کش میدین.با امید موفقیت تیم ملی وخوشحالی ملت بزرگ ایران
    • بینام ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      دقیقا درسته، این حرفی بود که رسانه ها از خودشون در اوردن ،اینایی که منفی دادن رو درک نمیکنم
  • مازیار ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    من فکر میکنم حتی اگه خود طارمی به این مساله اهمیت نده که احتمالن هم نمیده این نشریات ورزشی انقده این مساله رو مطرح میکنن تا یک حاشیه جدید از داخلش دربیاد. خبر ورزشی در زمان بلازویچ هم کارش حاشیه درست کردن برای تیم ملی بود و نتیجه این شد که تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2002 با بزرگترین بازیکنان تاریخ خودش دست آخر از صعود به جام جهانی بازموند. فکر میکردم بعد از بیست سال داریم همون راه رو میریم. همینکه یک روز درمیون با قدیمیهای حاشیه سازی چون وحید قلیچ و مهدی فنونی زاده مصاحبه میکنن و سعی میکنن جو تیم ملی رو قرمز و آبی کنن. یا حالا که طارمی هم میخواد برگرده و همه چی داره خوب پیش میره دارن این مساله شماره پیراهن رو بزرگ میکنن. اینجاست که منافع ملی یک کشور قربانی جذب مخاطب یک نشریه میشه.
  • کامران زارعی ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    درود عاشقتم الهیار با توجه به سن الهیار عزیز:امیدوارم،در بهترین باشگاه دنیا توپ بزنه.الهیار استقلالی دوستت دارم
  • علیرضا ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    با سلام جای بسی تأسف دارد که برخی از بازیکنان فکر میکنند که اگر مثلا فلان شماره پیراهن رادربازی بپوشند برایشان آمد دارد عین مصداق خرافات وجادوگری است مگر پیراهن برای بازیکن بازی میکند که اگر فلان بازیکن فلان شماره رانپوشد نمی‌تواند آن طور که میخواهد بازی کند آقایی طارمی آنقدر شخصیت دار که بداند شماره پیراهن باعث پیشرفت بازی اودرزمین بازی نمیشود اگر برفرض محال چنین اعتقادی داشته باشد باید گفت که ایشان هم به جادوگری وخرافات معتقد است اما گمان نکنم شخصیت آقای طارمی یا هر بازیکن که به بازیش اعتقاد داشته باشد بداند که شماره پیراهن برای بازیکن بازی نمی کند بلکه این بازیکن است که میداند هر شماره پیراهنی که بپوشد همان بازی رادرمسابقه انجام میدهد حالا چرا برای یک شماره پیراهن که مثلا فلان بازیکن میپوشد برای بازیکن دیگری که قبلاً همان شماره رامیپوشید حساسیت داشته باشد اگر چنین باشد پس باید گفت که بازیکنان فوتبال به خرافات وجادو اعتقاد دارد هرچند من بعید میدانم بازیکنان حرفه ای فوتبال اعتقادی داشته باشند که اگر فلان شماره پیراهن رانپوشند نمی توانند آن بازی گذشته را انجام دهند
  • ناشناس ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    پیراهن تیم ملی ارث و میراث کسی نیست که بخاطر نبودش یادواره بگیرند هرکسی لایق تر بود برازنده تن همون شخص هست دیگه سرنوشت یک تیم که هشتاد میلیون طرفدار وامیدوار به موفقیتش هستند روبه وجود یکنفرگره نزنید
  • شهدا ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    جام جهانی نرفتید مهم نیست ولی حتما سوریه لبنان و عراق را با بدترین وضع ممکن ببرید
  • محمد ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    طارمی اعصاب خود ره از دست داده پیراهن شماره ۹ مال شخصی کسی نیست پیراهن ملی اس افتخار کن صیاد منش تن خود کرده
  • ایرانی اصیل اصیل ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    عربها رو خوردکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی