دو عکس دیدنی و تاریخی/ اتفاقی که بعد از ۲۴ سال برای تیم ملی تکرار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عابدزاده در دیدار تیم ملی مقابل سوریه به عنوان گلر فیکس در ترکیب قرار گرفت.

احمدرضا عابدزاده گلر افسانه‌ای فوتبال ایران سال‌ها دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود و هواداران فوتبال هیچوقت درخشش او درون دروازه تیم ملی را فراموش نخواهند کرد.

عابدزاده در طول دوران حضور خود در تیم ملی یکبار حضور در جام جهانی را تجربه کرد و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ۲ بازی برای تیم ملی مقابل آمریکا و آلمان انجام داد.

حالا و بعد از گذشت سال‌ها امیر عابدزاده فرزند عقاب آسیا، عضوی از تیم ملی است ولی طی چند مسابقه اخیر فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

دو عکس دیدنی و تاریخی/ اتفاقی که بعد از ۲۴ سال برای تیم ملی تکرار شد
احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده

بعد از اشتباهی که علیرضا بیرانوند در مقابل لبنان انجام داد و منجر به گل خوردن تیم ملی شد اسکوچیچ تصمیم گرفت عابدزاده را به جای بیرانوند در ترکیب ثابت دیدار مقابل سوریه قرار دهد.

نکته جالب در خصوص حضور عابدزاده در ترکیب تیم ملی این است که او برای اولین بار بازی در مرحله انتخابی جام جهانی را تجربه می‌کند و بعد از ۲۴ سال دوباره شاهد حضور یک گلر از خانواده عابدزاده در ترکیب اصلی تیم ملی هستیم.

دو عکس دیدنی و تاریخی/ اتفاقی که بعد از ۲۴ سال برای تیم ملی تکرار شد
احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده

آخرین بار احمدرضا در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۹۸ برای تیم ملی به میدان رفت و حالا نوبت به حضور امیر در درون دروازه تیم ملی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی 7777777 ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    عابدزاده گزینه خوبی برای شماره 1 تیم ملی نیست سبک گلری امیر خیلی خطرناکه قبلا هم گفتم 2 سبک گلری داریم:1- مطمئن و منطقی و غیر ریسکی(سبک مانوئل نویر) 2- غیرمطمئن و غیر منطقی و ریسکی( سبک مارک آندره تراشتگن) سبک اول کار هر کسی نیست و گلرهای بزرگ اینکاره هستند ولی بیشتر گلرها سبک دوم هستند یعنی با سیوهای باورنکردنی و شیرجه‌های خفن و تک به تک گرفتن‌های عجیب و غریب دل هوادار رو میبرن(مثل مهدی رحمتی) ولی اصول پایه دروازه‌بانی و گلریِ تاکتیکی کار هر ننه‌قمری نیست در ایران بیرانوند سبک شماره 1 یعنی سبک نویری داره و حامد لک و رشید مظاهری هم سبک شماره 1 هستند گلرهای بزرگ همشون سبک شماره 1 هستند تراشتگن از مانشافت هم خط خورد این گلر هیجانی پارسال توی بازی 6امتیازی با اتلتیکو عین بچه 12ساله تا 10 متری وسط زمین اومد بیرون و مهاجم حریف(یانیک کاراسکو) عین آب خوردن ازش رد شد و تک گل بازی رو زد در حالیکه اگه صحنه‌های سیوکردن تراشتگن رو به هر کی نشون بدی میگه این بهترین گلر تاریخه! این گلر(تراشتگن) چهار گل از لیورپول خورد و همه رو به شک انداخت ولی وقتی هشت تا گل از بایرن خورد همه مطمئن شدند شماره 1 نیست
    • ایرانی ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      عزیز آبی دل تحلیلت خیلی مفید وجالبه ولی اگه بازیای احمدرضا خاطرت هست باید بگم خودش یه سبک خاص وبرند بود براخودش عابدزاده هم گل مفت کم نخورده ولی صحنه های به یادماندنی خیلی داره رحمتی شاید ازبعد فنی بهتر باشه ولی حرکات رفتار وخونسردی عابدزاده آرامش بخش بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی