نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بیژن طاهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم استقلال گفت: فعلاً تمرینات استقلال در مجموعه ورزشی آرارات برگزار می‌شود و خبری مبنی بر تعویض محل انجام تمرینات به ما ابلاغ نشده است.

استقلال شرایط خوبی دارد و روز جمعه تحت عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی خواهد رفت تا چهارمین پیروزی خود در این فصل را به دست آورد. بیژن طاهری سرپرست آبی‌پوشان تأکید می‌کند وضعیت تیم مناسب است و در آرامش جلو می‌رود. ماحصل گفت و گوی خبرورزشی با سرپرست استقلال پیرامون وضعیت استقلال و سایر اتفاقات رخ داده در فوتبال ایران را در زیر بخوانید:

* خوشبختانه استقلال شرایط خوبی دارد و آرامش حاکم است. رابطه بازیکنان، مربیان و کادر مدیریت با یکدیگر کاملاً عالی است و کوچک‌ترین مشکلی از این بابت وجود ندارد. با وضعیت مطلوب و مناسبی روز جمعه به مصاف نساجی می‌رویم و امیدواریم پیروزی چهارم را نیز در این فصل به دست آورده و آن را تقدیم هواداران کنیم. بدون شک مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث خوشحالی آنها می‌شود، پیروزی‌های متوالی و شرایط مناسب استقلال است.

* فعلاً تمرینات استقلال در مجموعه ورزشی آرارات برگزار می‌شود و خبری مبنی بر تعویض محل انجام تمرینات به ما ابلاغ نشده است. خوشبختانه کادر مدیریتی باشگاه کاملاً در تلاش است تا تمام خواسته‌های مربیان را برآورده کند و وضعیت را در شکل مطلوب نگه دارد .

* تا این لحظه  در مورد ورود تماشاگران به ما حرفی نزده‌اند و همه چیز طبق همان روال قبلی جلو می‌رود بنابراین اگر دستورالعمل تازه‌ای صادر نشود، باید گفت مسابقه روز جمعه استقلال و نساجی بدون حضور تماشاگران خواهد بود و هواداران  نمی‌توانند برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی بیایند. باور کنید  دل ما هم برای دیدن هواداران خودمان روی سکوها خیلی تنگ شده ولی باید دغدغه سلامت جامعه را نیز در نظر داشت.

* در تمام دنیا اسطوره‌های ورزشی خود را به‌معنای واقعی کلمه تکریم می‌کنند ولی ظاهراً در ایران شرایط کاملاً متفاوت است. همه جهان فوتبال ایران را به نام علی دایی می‌شناسند اما به جای اینکه مجسمه او را بسازند و در شهرهای ایران بگذارند، یک عده اسم این چهره بزرگ و فراموش نشدنی را روی یک گونه ماهی می‌گذارند! نمی‌دانم اسم این رفتارها باید چه گذاشت؟ علی دایی مایه افتخار مملکت ماست و واقعاً جای تأسف دارد که چنین برخوردی با این شخصیت بزرگ و مثال‌زدنی صورت گرفته است. وقتی این خبر را شنیدم فوق‌العاده ناراحت شدم.

* شنیدن خبر بیماری محمد مایلی‌کهن  برایم بسیار تلخ بود. از ظهر روز سه‌شنبه این مسئله را پیگیری می‌کردم و جویای احوال او بودم. فوتبال در کنار رقابت، صحنه رفاقت هم هست و وقتی یکی از چهره‌های ارزشمند فوتبال ایران بیمار می‌شود همه جامعه فوتبال نگران او خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    از پیشکسوتان خودشون که خیری ندیدند اومدن سراغ پیشکسوتان پرسپولیس
  • موسی ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    مسولین که عرضه ندارن اون بنده خدا هم خواسته یه جورایی از علی دایی تجلیل کنه
  • morteza ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    خدایی یه عده فقط بلدن انتقاد بکنن. طرف یه محقق بوده و در زمینه کاری خودش کشف جدیدی کرده و از میون میلیونها ایرانی بخاطر دوست داشتن علی دایی اسم ماهی رو گذاشتن دایی و اینکار واقعا زیباست و نشان از بزرگی روح طرف هستش. اما اقای طاهری شما چرا میخوای تمام مشکلات رو بندازی گردن این ادم. این تمام انچه داشته رو برا دایی گذاشته و اگر حکومت کم گذاشته مقصرش که این بنده خدا نیست. چرا بعضیا قبل حرف زدن فکر نمیکنند
  • ضیا ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    غیر فرهنگ جهان سومی هیچکس با اینکار مشکلی ندارد
  • حسین شاکری بوشهری ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    متاسفانه بسیاری از اهالی فوتبال ماکه اسمی وتریبونی مفت دراختیاردارندقاقددیدگاه وسوادلازمه هستند.جانداران درحال انقراض یاگونه های جدیدکشف شده درجهان آن چنان قابل اهمیت هستندکه هزاران دانشمند زیست شناس باولع هرچه تمام ترپیگیرآن بوده و بررسی شان رابه تیتریک جرایدتخصصی علمی می کنند.ازطرف دیگر این به اصطلاح صاحب نظران بایددیده باشندکه کشورهای میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی جهان چو المپیک،جام های جهانی دررشته های مختلف به ویژه فوتبال وهمچنین بازی های قاره ایی نماد پوسترهای تبایغاتی خودرابه حیوانات وجانوران درحال انقراض که درمحیط زیست کشورخود حضورداشته ،اختصاص می دهندتابدینوسیله ازنابودی آنان جلوگیری کرده وآنان رابه دنیا معرفی کنند.بنابراین نام گذاری گونه های کمیاب به نام مشاهیرنه تنهاافتخارووسیله اشتهار جهانی آنان رابه دنبال داشته که قابل تقدیراست.معترضان ناآگاه به این موضوع اگر این کارراغلط پنداشته پس چرانسبت به نام گذاری دیگرگونه های نادرآبزیان به نام های بسیاربزرگ تراز علی دایی همچون مولانا،فردوسی،حافظ وسعدی و...واکنشی نشان ندادند؟!
  • محمد عمو IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خب، اینکه ناراحتی نداره، اسم یه ماهی هم میزاریم، بیژن طاهری
    • هوادار IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      اینقدر که این بابا ناراحت شده، خود علی دایی نشده
  • محمدی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    تجلیل هم اندازه داره . تجلیل بیش از حد باعث غرور میشه و نتیجش میشه همون ظربه جبران ناپذیری که دایی موقع مربیگریش به تیم ملی زد . الانم داره با حسادتش ظربه میزنه بابا دیگه بسه چند تا گل زده 10 برابر پولشو از مردم گرفته . باید هم خوبیهای افراد رو دید هم بدیهاشو .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی