نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
گفت‌وگوی جالب ۲ ملی‌پوش ایران/ پشت سر داداش من غیبت نکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد گفت‌وگوی کوتاه و جالبی پس از پیروزی برابر سوریه داشتند.

حضور سعید عزت اللهی آماده در میانه زمین ایران نعمت بزرگی است و او حالا کنار احمد نوراللهی در سیستم دارای دو هافبک دفاعی فوق العاده کار می‌کند و شب گذشته هم یکی از خوب‌های تیم اسکوچیچ مقابل سوریه بود.

عزت اللهی در مورد دو پیروزی در این فیفادی گفت: خداراشکر می‌کنم این اردو با دو برد دیگر همراه بود و خداراشکر که نزدیک تر از همیشه به جام جهانی هستیم و امیدوارم که جشن صعود را با هواداران در بازی بعدی بگیریم. خیلی خوشحالیم و به همه کادر خسته نباشید می‌گویم. بچه‌هایی که زحمت کشیدند و با توجه یه شرایط زمین و جوی و همه مشکلاتی که بود خداراشکر می‌کنم. دوبازی که واقعا سخت بود. لبنان و سوریه تیم‌هایی بودند که شاید از لحاظ امتیازی بالا نبودند اما بازی سختی بود.

کریم انصاری فرد که کنار سعید ایستاده به شوخی به او می‌گوید: "کتابی گفتن را ادامه بده!" عزت اللهی هم جواب او را این‌طور می‌دهد: "به نظرم علی جهانبخش در کتابی گفتن اول است" کاپیتان کریم نیز با شوخی به سعید تذکر می‌دهد: پشت سر کسی که اینجا نیست نباید غیبت کنی و باید خودش باشد که دفاع کند؛ پشت سر داداش من غیبت نکن. در نهایت کریم انصاری فرد به دو جمله بسنده کرد و گفت: مبارک همه مردم ایران باشد. امیدواریم همیشه دل‌شان شاد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی