نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واگذاری تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی به پرسپولیس و استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال، تبلیغات محیطی بازی‌های استقلال و پرسپولیس بر عهده کارگزارهای این دو باشگاه قرار گرفت.

صادق درودگر درباره وضعیت اجرای تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: طبق جلسات برگزار شده و هماهنگی‌های به عمل آمده بنا شد کارگزارهای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام به صورت جداگانه تبلیغات محیطی مسابقات خانگی این دو تیم را بر عهده بگیرند. این موضوع منوط به ارائه تضمین‌های لازم از سوی دو باشگاه است.

وی درباره دیگر باشگاه‌ها، عنوان کرد: تبلیغات محیطی‌ ۱۴ باشگاه دیگر لیگ برتر به روال سابق توسط سازمان لیگ صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر باشگاه استقلال دارای کارگزار است اما پرسپولیس کارگزاری ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سام ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    هر باشگاهی باید برای خودش تبلیغات محیطی انجام بده و پرسپولیس هم باید خودش انجام بده و هوادارها به هیچ وجه با دادن تبلیغات محیطی به کارگزار کیسه کنار نخواهند آمد آقای صدری آقای وزیر آقای درودگر آقایان فدراسیون نشین
  • 4444 ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    در این جلسه مقرر شد که تبلیغات محیطی لیگ برتر به سه بخش تقسیم شود به این ترتیب که یک بخش مربوط به باشگاه استقلال، یک بخش مربوط به باشگاه پرسپولیس و بخش آخر مربوط به باقی باشگاه‌ها باشد. هم‌چنین قرار شد که کارگزار باشگاه استقلال با معرفی یک شرکت برای هر بخش (در مجموع سه شرکت) امور مربوط به جذب تبلیغات را انجام دهد و با سازمان لیگ فوتبال همکاری داشته باشد.
  • هوادار ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    آقای آجرلو ، در کنار تبلیغات محیطی، داشتن یک روزنامه با نام استقلال برای هواداران است. چیزی شبیه روزنامه دیواری آن هم در یک صفحه و به صورت بسیار ابتدایی به نام روزنامه!!!! «استقلال جوان» نمی تواند ارگان باشگاه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی