نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
زوج طلایی تیم ملی را بشناسید/ پرسپولیسی‌هایی که به استقلالی‌ها فرصت بازی ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده نمایش‌های بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۲ برد مهم مقابل لبنان و سوریه موفق شد خودش را به جام جهانی نزدیک کند و حالا برای قطعی کردن حضورش در قطر به تنها یک امتیاز در دیدار بعدی مقابل عراق نیاز دارد.

در تمام بازی‌های انتخابی جام جهانی، اسکوچیچ از محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده به عنوان دو عنصر اصلی در قلب خط دفاع استفاده کرد و این دو بازیکن هم به خوبی با عملکردشان جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را دادند.

شجاع و محمدحسین در پرسپولیس هم در کنار هم ‌بازی‌های بسیار خوبی انجام دادند و یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم و رسیدن به فینال آسیا در فصل گذشته بودند. زوج طلایی خط دفاع پرسپولیس حالا در تیم ملی هم یک زوج قدرتمند تشکیل داده اند و در اکثر بازی‌های تیم ملی نمره بالایی گرفتند. در ۱۰ دیداری که تیم ملی با این دو مدافع در مرحله انتخابی جام جهانی به میدان رفت تنها ۲ گل دریافت کرده است که آماری فوق العاده خوب به حساب می‌آید.

هماهنگی بالای کنعانی زادگان و خلیل زاده و نمایش‌های خوب این دو بازیکن در قلب دفاع تیم ملی باعث شد اسکوچیچ به فکر استفاده از دو مدافع میانی دیگر خود یعنی مجید حسینی و سیاوش یزدانی نیفتد و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به این دوبازیکن نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    کنعانی خوبه ولی خلیل زاده حقش نیست فیکس باشه و خیلی سوتی میده
    • هوادار فوتبال ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      اگر فهم فوتبالی داشته باشید می فهمید نوع بازی شجاع و کنعانی متفاوت هست شجاع جلو بازی می کنه و می جنگه و کنعانی عقب پوشش میده از هیت مپ بازیشون مشخصه در واقع نوع بازیشون مکمل همدیگه هست
  • علی ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    فقط یه مربی در سطح اسکوچیچ می‌تونه این دوتا پت و متو فیکس دفاع تیم ملی کنه. حسینی جام جهانی فیکس بود و کیفیت دفاع تیم ملی هم در اون بازی‌ها مشخصه. ظاهراً سطح بازی با لبنان و سوریه بالاتر از جام جهانیه.
    • هوادار پرسپولیس ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      آره داغ باخت به تیم ملی بحرین تو دور رفت با دفاع جانانه مجید حسینی هنوز از بین نرفته اون موقع که مجید حسینی فیکس بود یازده نفره دفاع می کردیم نه حالا که تیم تهاجمی بازی می کنه و حسینی هم تجربه لازم رو نداره و برعکس شجاع و کنعانی راحت پنالتی میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی