نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
۰ |
۰
اسکورت پرسپولیسی‌ها توسط نیروهای امنیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول برگزاری بازی مس رفسنجان و پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص وضعیت ورزشگاه شهید زینلی و اسکورت کاروان سرخپوشان ارائه کرد.

فریبرز محمودزاده در مورد برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید زینلی اظهار داشت: با توجه به این شهر رفسنجان برای زیر کشت بردن زمین خودش حداقل نیم‌فصل برای آماده سازی زمان می‌خواست، با هماهنگی سازمان لیگ، حیدر بهاروند، سهیل مهدی، همه عوامل برگزاری مسابقات و هیات فوتبال استان کرمان، سعی کردیم ورزشگاه جایگزین را در حدود ۴۰دقیقه ای شهر رفسنجان که شهر سرچشمه است، در نظر بگیریم.

وی افزود: این ورزشگاه قبلا هم میزبان لیگ یک بوده ولی با توجه به استانداردهایی که ما برای ورزشگاه داشتیم، باید تغییراتی از جمله ابعاد زمین، بهسازی شرایط رختکن، جایگاه VIP و مسائلی که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر ملاک است را برای میزبانی ایجاد کنیم.

محمودزاده در خصوص اسکورت کاروان پرسپولیس گفت: جا دارد از عوامل انتظامی استان کرمان تشکر کنیم. از بدو ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه رفسنجان تا محل هتل و از هتل به ورزشگاه با اسکورت و در امنیت کامل همراهی کردند. هرچند که شهر امنی است اما با توجه به شرایط جاده‌ای پرسپولیس حداقل با ۱۵ ماشین پلیس و نیروهای امنیتی اتوبوس اسکورت شد. گل محمدی و پیروانی نیز از این عملکرد راضی بودند.

وی در خصوص زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به اتفاقی که دربازی ملوان افتاد، یک سال و اندی از حضور تماشاگران محروم هستیم. هیچ کس موافق نبودن تماشاگران نیست. روح فوتبال با حضور هوادار است اما وقتی منع ورود مصوبه شده، بازگشت هم باید با مصوبه و انجام جلسات هماهنگی بیشتر باشد که ان‌شاالله سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد به این مساله بپردازیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی