نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
شاهرخ بیانی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.

شاهرخ بیانی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم قابل احترامی است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم. دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

وی افزود: خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم شبانه روز تلاش می کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

مربی نساجی در مورد حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: دقیقه ۹۰ به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت ۱۲ ظهر امروز به ما گفته شد بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ تر شد اما کاش هواداران نساجی هم می آمدند و بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا می کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    شاهرخ خان به علیرضا حقیقی یاد بده که جلوی پرسپولیس هم درست گلری کنه مثل امروز باشه
    • مجید IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      بی دقتی بازیکن های گرون قیمتو ول کردی به حقیقی چسبیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • 6 IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    کیسه در قوطی... فیلم جدید در ژانر کمدی اسلپ استیک !
  • کامران زارعی IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    درود شاهرخ خان بیانی،ستاره فراموش نشدنی دهه ۶۰استقلال بزرگ،همه قدیمی ها،می دونند شما،به معنا کامل کلمه ستاره فوتبال بودین در کنار برادر عزیزتان، ولی شاهرخ جان کافی بود یکی از شوتهای رودی یا رضاوند،یا حتی پنالتی گرفته میشد،تمام بازی دست استقلال بود،تو رو خدا،کمی انصاف داشته باشید،حداقل این بازی می بایستی با دوگل اختلاف برمیگشتین مازندران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی