پایان رافت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترابی افت کرده و این مسأله شاید به خاطر تیم ملی باشد که در آنجا بازی نمی‌کند اما باید بداند که بازی در پرسپولیس مانند بازی در تیم ملی است.

پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس درباره وضعیت فنی این تیثم و همچنین شرایط مهدی ترابی، توضیحات زیر را ارائه داد:

*بعد از ۶ سال نتیجه گیری، هر تیمی ممکن است دچار نوسان شود. مسائل زیادی در این ماجرا دخیل هستند. شرایط مالی مناسب نیست. امیدوارم هرچه زودتر کارگزاری بیاید و پول خوبی به باشگاه تزریق شود. اگر بازیکنان حق و حقوق خودشان را بگیرند در تیم آرامش ایجاد می‌شود و کادرفنی هم با خیال راحت به کار خودش ادامه می‌دهد.

*در این سه بازی سیستم تیم عوض شده و با سه دفاع بازی می‌کنند. فکر می‌کنم کادر فنی به این نتیجه رسیده که در بازی‌های بعد هم با همین سیستم به میدان بروند. آنها می‌خواهند نظم دفاعی را در این سیستم پیدا کنند. بنابراین زمان می‌برد تا  بازیکنان در این سیستم جا بیفتند و به هماهنگی برسند. امیدوارم بازیکنان تاجیکی هم بتوانند زودتر به تیم اضافه شوند و کمک کنند. کادرفنی هم تلاش می‌کند که بار فنی تیم را بالا ببرد و آن را در سطح قهرمانی حفظ کند.

*مسائل مالی و روحی روانی می‌تواند در این مورد دخیل باشد. ترابی افت کرده و این مسأله شاید به خاطر تیم ملی باشد که در آنجا بازی نمی‌کند اما باید بداند که بازی در پرسپولیس مانند بازی در تیم ملی است. نگاه‌ها به پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. ترابی باید قدر خودش را بداند و بداند که در چه تیمی بازی می‌کند.

آقای ترابی؛ مثل وحیدی امیری باش!/ این طوری شاید از تیم ملی خط بخوری اما...

*ترابی در پرسپولیس باید خیلی بهتر از این ظاهر شود. اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است از تیم ملی هم خط بخورد که در این صورت هم خودش و هم تیمش لطمه می‌خورند. او باید خودش را حفظ کند. مگر چند سالش است که الان دچار افت روحی شده؟ توانایی‌های بالایی دارد و باید از آنها استفاده کند تا بتواند به خودش و تیم پرسپولیس کمک کند.

*وحید امیری در چند وقت اخیر هم ستاره تیم ملی بوده و ستاره پرسپولیس. او در تیم ملی کمتر از سردار و طارمی نیست. تأثیر گذاری بالایی دارد واز نظر اخلاقی و فنی نمونه است. ترابی هم باید از امیری یاد بگیرد. این دو نفر در کنار هم می‌توانند بار فنی پرسپولیس را بسیار بالا ببرند. ترابی یک بازیکن حرفه‌ای و ملی‌پوش است. می‌تواند در جام جهانی بازی کند و این اتفاق شوخی نیست. آیا موقعیت از این بهتر می‌خواهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الونگا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    امیری به معنای واقعی حرفه آیه چهدر بازی چه اخلاقی،خیلی سخته بازيکني بتونه راهشو بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی