یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
۰ |
۴
سولشائر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد برای قطع همکاری با اوله‌گنار سولشائر سرمربی نروژی‌اش باید غرامت قابل توجهی به او بپردازد.

با ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه تیم فوتبال منچستریونایتد، سرمربی این تیم اوله‌گنار سولشائر بیش از پیش به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. با وجود باخت ۴-۱ در خانه واتفورد پایین جدول، سولشائر حاضر به استعفا نشد و به این ترتیب به مدیران باشگاه نشان داد اگر می‌خواهند از دست او خلاص شوند باید اخراجش کند. اخراج سولشائر اما به معنای پرداخت غرامت فسخ یک‌جانبه قرارداد او با باشگاه است.

طبق گزارش نشریه «سان» منچستری‌ها در صورت اخراج مهاجم سابق‌شان که تیمش ۵ تا از ۷ بازی اخیرش در لیگ برتر را باخته است، باید حقوق یک سال کامل را به او بپردازند که این رقم ۷٫۵ میلیون پوند می‌شود. با دریافت این مبلغ سولشائر در ردیف پنجم پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، برندان راجرز سرمربی لسترسیتی و مارچلو بیلسا سرمربی لیدزیونایتد ۴ نفری هستند که در جدول سرمربیان پردرآمد لیگ برتر بالاتر از سولشائر قرار دارند.

مطرح شدن بحث اخراج سولشائر در حالی است که شاگردان او روز سه‌شنبه هفته جاری در پنجمین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان ویارئال هستند و یکشنبه هفته آینده هم در خانه به مصاف چلسی صدرنشین خواهند رفت. پس از آن دیگر تیم لندنی یعنی آرسنال برابر شیاطین سرخ قرار می‌گیرد و در ادامه تیم‌های کریستال پالاس و یانگ بویز.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی