پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باتوجه به استعفای چند ماه قبل جعفر سمیعی، پروسه انتخاب مدیرعامل پرسپولیس خیلی طولانی شده است.

پرسپولیس اوضاع مدیریتی بدی دارد و بعد از گذشت چند ماه از استعفای جعفر سمیعی، هنوز مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی نشده است و صدری به عنوان سرپرست موقت کار می‌کند.

  طبق اعلام بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش، قرار بود دو هفته گذشته مدیرعامل پرسپولیس انتخاب و بعد از آن هم اعضای هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شوند ولی این اتفاق رخ نداد و خبری از انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس نیست. از آن طرف مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که مسئولیت امور را بر عهده دارد بدش نمی‌آید علاوه بر ریاست هیئت مدیره پرسپولیس، مدرعامل هم باشد.

وزارت ورزش طی چند  وقت اخیر گزینه‌های مختلفی را برای مدیرعاملی پرسپولیس در نظر گرفت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ورزش هنوز برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس، روی گزینه خاصی به جمع بندی نهایی نرسیده و این موضوع به یک کار دشوار برای وزیر جدید تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا شانس صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس افزایش یابد.

شنیدیم وزارت ورزش طی روزهای آینده و بعد از پرداخت بدهی کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، قرار است حکم مدیرعاملی صدری را صادر کند و او کارش را در پرسپولیس ادامه دهد. به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون و مشخص نبودن اسپانسر برای فصل جدید، صدری از سوی هواداران پرسپولیس به شدت تحت فشار است ولی در خود تیم اکثر بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از مدیرعاملی صدری حمایت می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا شانس انتخاب او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس افزایش پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    چرا بعد سه روز رفتن مددی مدیر عاملشون مشخص شده ولی پرسپولیس بعد چهار ماه هنوز مشخص نشده؟تا اینجای کار وزیر بی رنگه؟
  • میلاد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    حالا چه اصراریه . بنظرم وزیر تا اخر لیگ صبر کنه تا ببینه بلاخره پنالتیهای اهدایی برای تیم حکومتیش کارساز میشه یانه . اونوقت یک فکری بکنه
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    تراخدا این صدری پیرمرد توان مدیریت ندارد یکسال هست نتوانست مشکل کالدرون راحل کند ازفوتبال هیج چیزی بلدنیست فقط سعید آذری میتواند پرسپولیس رانجات دهد گزینه های لپ لپی را جهت آزمایش وخطا درمدیریت وهیآت مدیره نیاورید وگرنه باهواداران ملیونی پرسپولیس درورزشگاه وجلومجلس مواجه خواهید شد
  • صدری IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    #صدری_تنها_نیست
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    تنها گزینه وبهترین گزینه بهترین مدیریت کسی نیست جز دکتر محمد دادکان
  • محمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    بهترین گزینه دکتر دادکان یااقای آذری هستن
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    ذوالفقار نصب که پیشکسوت استقلاله
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    فقط دادکان بدرد پرسپولیس میخوره
  • لایتچسبک: IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    صدری به درد مدیریت نمیخوره چون به جای مواخذه یحیی داره ازش حمایت کورکورانه میکنه. نه توپی نه تشری. همون اصل که میگه باید از مربیت حمایت کنی همون اصل هم میگه باید بهش تلنگر بزنی. یکی مثل انصاریفر میزنه زیر همه چیز و کالدرون کچلو فراری میده یکی هم مثل این کچل که جرات نداره به مربی دلالش بگه تو. مدیر فوتبالی قوی فقط مهندس عابدینی بود که یادمه میگفت من با هیشکی عهد اخوت نبستم. عابدینی و آذری بهترین گزینه‌های مدیریت پرسپولیسن چون با هیشکی رودربایستی ندارن، چون اصول مدیریت رو بلدن، چون به وقتش به مربیشون اولتیماتوم میدن، چون با خواسته‌های غیرقانونی مربیشون موافقت نمیکنن، چون نقل و انتقالات تیمو دست مربی دلالشون نمیدن. البته از او نظر میخوان ولی تصمیم آخرو خودشون میگیرن. چرا باید شائبه درصدبگیری یحیی برای همه مشخص بشه و یه چلغوزی مثل رسول‌پناه بیاد اینو اعلام کنه؟! مدیر قوی اجازه تخطی به هیشکی نمیده حالا هر کی میخواد باشه. تعجب میکنم مدیرعامل پرسپولیس چرا با جذب این همه مدافع موافقت کرده و به مربی دلالش نگفته که هافبک خوب نداریم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی