نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
۲ |
۱
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه فرهاد مجیدی علیه علیرضا فغانی بازتاب بسیار وسیعی داشت و شایعات فراوانی پیرامون برخورد احتمالی فدراسیون با او بر سر زبان‌ها افتاده است.

پس از پایان جدال مقابل نساجی، فرهاد مجیدی که به شدت از عملکرد علیرضا فغانی ناراحت بود در کنفرانس مطبوعاتی علیه این داور سرشناس موضع  گرفت و با تأکید بر اینکه یک پنالتی واضح از استقلال دریغ شده، تأکید کرد امیدوار است علیرضا فغانی بابت این صحنه جسارت عذرخواهی داشته باشد!

فرهاد همچنین عملکرد داور بازی فجر سپاسی - استقلال را هم به باد انتقاد گرفت و مدعی شد گل سالم شاگردانش در شیراز مردود اعلام شد و اگر این اشتباهات نبود و کمک داور ویدئویی وجود داشت، الان استقلال تمام امتیازات ممکن طی پنج هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورده بود. مصاحبه فرهاد بازتاب بسیار وسیعی داشت و شایعات فراوانی پیرامون برخورد احتمالی فدراسیون با او بر سر زبان‌ها افتاده است.

بعید به نظر می‌رسد علیرضا فغانی قصد شکایت از سرمربی استقلال را داشته باشد ولی طبق قانون، کمیته داوران می‌تواند از مجیدی بابت مصاحبه علیه داور مسابقه شکایت کند و در صورت انجام چنین کاری، فرهاد به کمیته انضباطی احضار می‌شود اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیرازی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند، تا ک تیمی ببرد جام ولیکن نشود،،،، این آقا ک کلا مصونیت داره الان چند ساله هروقت مربی کیسه کشا بوده هرتوهینی دلش خواسته به فدراسیون و وزارت و سازمان لیگ و داوران کرده دریغ از ی تذکر
  • قهرمان همه دوران IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اگه می خواستند برخورد کنند، اون موقع که به وزیر مملکت توهین کرد و یا به سرباز راهنمایی رانندگی توهین کرد، باید برخورد می کردند... حالا ما بقی حواشی، توهین ها و تهمت های دیگش به کنار... حالا شما بگردید دنبال پرتقال فروش...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی